Deze was de eerste video die ik deed:
En ik werd er gelijk vrolijk van, eindelijk eens iets wat leuk was en wat ik kon!
Heb wel vaker "thuisfitness"-dingen geprobeerd maar allerlei houdingen zijn niet vanzelfsprekend voor mij en dat tempo kon ik doorgaans ook niet volgen dus dan geef je al snel weer op.
Maar dit kon ik, en het was ook nog eens leuk (en vermoeiend, haha)!
Nu hebben ze ook een app/website waar je lid van kan worden ( https://walkathome.com/ ) waarbij je elke dag een nieuwe wandelvideo krijgt + een archief met al het oude materiaal zodat je kan kiezen wat je doet. Daar gaat voornamelijk het topic over: gebruikt iemand deze al? En is het de moeite?
Via youtube heb je ook een hele berg videos maar ik vind het moeilijk navigeren omdat je zelf moet beslissen wat je gaat doen (en ik ben niet iemand die steeds dezelfde video kan doen). Ook stoort de reclame nogal en ik weet niet of ze er vaak nieuwe dingen op zetten. Dus daarmee zat ik te denken, omdat ik er nu toch al een paar weken mee bezig ben, om mij te abonneren op hun app/kanaal. Maar ervaringen zouden fijn zijn.
Dus: gebruik jij dit al? Wat vind je van de app/website? Is het een meerwaarde?
Of zou je het zien zitten om dit te gaan gebruiken?
Barst los

Ps: ik besef dat het allemaal een beetje 'over de top'-vrolijk is, maar tegelijk vrolijkt je dat wel op vind ik