Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manou_diablo schreef:Naja, ze hoeven niet per se zijn favoriete geuren te zijn, maar als hij die twee die hij nu heeft, lekker vindt, kun je die natuurlijk gebruiken als leidraad.@Skessa_ Dat klopt, die bedoelde ik met de drogisterijHelaas is het aanbod daar beperkt en kon ik van enkel de minst bekende merken testen hoe de geur was. Nu is het merk natuurlijk niet veelzeggend maar wanneer je Googled om populaire luchtjes te vinden staan die er natuurlijk weer niet tussen. Ik heb er zelf dus weinig kennis van en kwam er met het aanbod in de Etos niet uit, vandaar dat ik hoop dat er winkels zijn die hier iets slims op hebben bedacht voor tijdens de lockdown.
@ellepel Dat is goed om te horen, meer dan de Etos denk je? En weet je toevallig of je daar testers hebt?
@Mkango Die kwam ik inderdaad veel tegen, het probleem is alleen dat mijn vriend nog niet echt een favoriete geur heeft. En om nou een van de twee luchtjes die hij heeft opnieuw te geven vind ik weer saai
Coentjuh schreef:Ik heb ooit zo n surprise box gekocht voor mijn vriend waar 10 monstertjes in zaten en te goed bon waar hij dan 1 van de monstertjes uit mag kiezen in een grote verpakking.
Kidde schreef:Ik zou gewoon even wachten tot de winkels weer open zijn, met wat geluk over twee weken, maar op dat antwoord zat je niet te wachten denk ik
Coentjuh schreef:Ici Paris maar dat is wel een paar jaar geleden inmiddels hoor! Volgens mij heette het de VIVABOX heren parfum.
EDIT: kan er helaas niets van vinden online, allemaal oude advertenties..
Negerzoen schreef:Douglas doet er een tester bij die je eerst kan proberen en als dat niet bevalt kan je de grote verpakking terugsturenmaakt de keuze nog niet veel makkelijker maar helpt al wel!
tengeltje11 schreef:
har166 schreef:Welke 2 heeft hij nu staan?
Lizz schreef:Of je doet een giftbox van parfumado, drie geuren, handig formaat om mee te nemen en je kan “hervullen”.
https://shop.parfumado.com/collections/giftboxes
Mloes schreef:Ik zou ook zeggen Parfumado! Kan je een geurprofiel invullen, en krijg je 'passend advies'. Kost 15 euro per maand (maar even googlen levert altijd een kortingscode voor 50% op), dan krijg je volgens mij 8ml toegestuurd. Ik kan hier echt 2 maand mee ofzo, in deze tijd nu je amper op stap gaat. Ikzelf heb nu drie geurtjes getest op deze manier, en een hele lekkere ontdekt dus die nu in het groot gekocht