Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloemetje75 schreef:Je mag als grensbewoner ook de grens over als dat wat je gaat doen aan beide kanten van de grens mag en tot je
Nergens staat gespecificeerd hoeveel dorpen/gemeentes/km afstand je nog grens bewoner bent.
Bloemetje75 schreef:Je mag als grensbewoner ook de grens over als dat wat je gaat doen aan beide kanten van de grens mag en tot je
Nergens staat gespecificeerd hoeveel dorpen/gemeentes/km afstand je nog grens bewoner bent.
Net zoals nergens te vinden is vanaf welke leeftijd een kind een eigen verklaring op eer moet hebben.
Op info-coronavirus.Be staat als toegestaan: “reizen die studie gerelateerd zijn”. Nergens de verplichting dat je van die studie je beroep moet maken.
Ik begrijp je verwarring en als er al gecontroleerd wordt, ligt het ook nog aan de uitleg van degene die je controleert.
petra8 schreef:Het allerbelangrijkste is dat je een verklaring van eer bij je hebt. Ik woon in het grensgebied en ga regelmatig (ook voor boodschappen) heen en weer en dat is geen probleem. Er worden regelmatig grenscontroles gehouden en wanneer je geen verklaring van eer hebt wordt je teruggestuurd, krijg je een waarschuwing of een boete. Ze stellen verder geen vragen over wat je hebt ingevuld op je verklaring van eer, als je hem maar bij je hebt.
Moestuin schreef:Bloemetje75 schreef:Je mag als grensbewoner ook de grens over als dat wat je gaat doen aan beide kanten van de grens mag en tot je
Net zoals nergens te vinden is vanaf welke leeftijd een kind een eigen verklaring op eer moet hebben.
Op info-coronavirus.Be staat als toegestaan: “reizen die studie gerelateerd zijn”. Nergens de verplichting dat je van die studie je beroep moet maken.
Ik begrijp je verwarring en als er al gecontroleerd wordt, ligt het ook nog aan de uitleg van degene die je controleert.
Dit is echt weer de mazen van het net zoeken