Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Maar de grap is, dat ik al bijna niks doe. Ik hen deze week m'n rust al gepakt. Ik slaap daarnaast gemiddeld 11 uur per dag. Ga amper naar buiten. Dus ik snap het niet
Earth schreef:Sinds vandaag voel ik me ontzettend belabberd. Ik ben al chronisch vermoeid waarvan ik nog niet weet wat de oorzaak is. Maar nu voelde ik me grieperig.
Alleen, ik heb geen koorts en ik ben niet verkouden. Maar ik ben doodmoe en heb veel geslapen vandaag, en alles doet me zeer. Vooral dat laatste is erg aanwezig momenteel. Maar waar kan het vandaan komen als het geen koorts is? Corona? Ik ruik en proef alles prima. Geen koorts dus.
Misschien hebben jullie ideeën? Als ik me morgen nog zo voel lijkt een corona test misschien een idee. Maar ik weet het gewoon niet.
Bizzybijtje schreef:Earth schreef:Vandaag voel ik me een beetje mehh. Ik kijk het nog even aan, als ik me morgen nog zo voel, dan ga ik een test aanvragen. Ik heb niet meer dat zere lijf gelukkig. Nu ben ik eerder gammel van het slecht slapen
Blijf je ook binnen tot je getest bent...?
Citaat:Vandaag voel ik me een beetje mehh. Ik kijk het nog even aan, als ik me morgen nog zo voel, dan ga ik een test aanvragen. Ik heb niet meer dat zere lijf gelukkig. Nu ben ik eerder gammel van het slecht slapen