Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peuk schreef:Even ter toevoeging. We hebben het zo afgesproken dat zij het zou invoeren. Ik kan dat als bezoeker namelijk niet. De ‘verantwoordelijkheid’ lag dus bij haar.
Ik wist voor deze situatie de parkeertijden ook niet omdat ik normaal gesproken altijd in het weekend kom, dan is het gratis.
Er is overigens al een oplossing, maar ben benieuwd hoe anderen hier in staan.
MarcoBorsato schreef:Zo sta ik er ook in.Peuk schreef:Even ter toevoeging. We hebben het zo afgesproken dat zij het zou invoeren. Ik kan dat als bezoeker namelijk niet. De ‘verantwoordelijkheid’ lag dus bij haar.
Ik wist voor deze situatie de parkeertijden ook niet omdat ik normaal gesproken altijd in het weekend kom, dan is het gratis.
Ik zou het zelf betalen, maar als vriendin zou ik het geld overmaken. Is echt iets wat mij ook had kunnen overkomen.
Hutcherson schreef:Als ik die vriendin was zou ik de boete uiteraard betalen. Dat is het enige eerlijke in deze situatie. Als ik jou was en vriendin zou niet zelf aanbieden om te betalen, zou ik hem zelf betalen en vervolgens vriendin vertellen dat ik niet meer kwam. Dat ze maar naar mij toe moet komen. Beetje duur geintje zo.
Hutcherson schreef:Als ik die vriendin was zou ik de boete uiteraard betalen. Dat is het enige eerlijke in deze situatie. Als ik jou was en vriendin zou niet zelf aanbieden om te betalen, zou ik hem zelf betalen en vervolgens vriendin vertellen dat ik niet meer kwam. Dat ze maar naar mij toe moet komen. Beetje duur geintje zo.
MarcoBorsato schreef:Peuk schreef:Even ter toevoeging. We hebben het zo afgesproken dat zij het zou invoeren. Ik kan dat als bezoeker namelijk niet. De ‘verantwoordelijkheid’ lag dus bij haar.
Ik zou het zelf betalen, maar als vriendin zou ik het geld overmaken. Is echt iets wat mij ook had kunnen overkomen.
Myca schreef:Ik heb zoiets ook een keer aan de hand gehad. Geparkeerd bij iemand die zo’n parkeerapp had voor haar buurt. Zij zou het parkeergeld regelen en dat was ze vergeten. Pas toen ik weer weg ging kwam ze er achter dat ze het vergeten was. Ik heb toen alleen geen bekeuring gekregen, maar zij had wel al aangeboden om de bekeuring te betalen. De bekeuring splitten had ik overigens ook prima gevonden.
Ik heb die app niet en ik had ook niet kunnen checken of het geregeld was.