Goede, dempende oordoppen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Goede, dempende oordoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 22:40

Hallo bokkers,

Ik ben op zoek naar oordoppen die zo min mogelijk geluid doorlaten.
Helaas wordt mijn lockdown me nog lastiger gemaakt door een buurman die op doordeweekse dagen lekker zijn muziek draait en daarbij hoor ik hem en zijn vrienden ook schreeuwen en de deuren gaan ook niet zacht dicht.
(Ik weet dat ik de politie kan bellen etc, daar zoek ik geen tips voor. De situatie is lastig.)

Ik zoek dus nu naar echt goede oordoppen aangezien ik niet meer de uren slaap krijg die ik graag zal willen. Wie heeft voor mij de gouden tip?

Mijn budget is helaas niet mega, ik slaap er 30 tot 40 euro aan uit willen geven.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 23:12

Ik gebruik Moldex oordoppen tijdens mri-scans. Dih helpt bij mij enorm tegen het kabaal. Hopelijk kun je hier iets mee.

corine1981

Re: Goede, dempende oordoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 23:34

Ik zou eerder doorsparen voor goede, maar anders heb je van bijvoorbeeld Alpine goede standaard doppen in verschillende demping voor niet al teveel.

De goede drogisten hebben ze vaak wel en anders een hoorzaak? Al zullen die wellicht gesloten zijn nu... geen idee :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 23:52

Ik heb Pluggerz van de drogist en ik vind ze heel fijn! Mijn buren zijn erg asociaal en hun kinderen (en zijzelf ook) staan 's ochtends vroeg te schreeuwen, joelen en op de muren te slaan. Nu heb ik inmiddels een paar jaar deze oordoppen en ik vind ze erg fijn :) Ze filteren het geluid goed vind ik.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:09

De simpelste van kruidvat... Die gele/groene.

Je knijpt ze klein, in je oor, ze zetten uit, en klaar is kees.

Ik hoor er niets meer doorheen, zelfs mn wekker niet :')

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 01:07

Danielleeee_ schreef:
Ik heb Pluggerz van de drogist en ik vind ze heel fijn! Mijn buren zijn erg asociaal en hun kinderen (en zijzelf ook) staan 's ochtends vroeg te schreeuwen, joelen en op de muren te slaan. Nu heb ik inmiddels een paar jaar deze oordoppen en ik vind ze erg fijn :) Ze filteren het geluid goed vind ik.

Deze heb ik ook, de sleep versie. Niet ál het geluid wordt weggefilterd, maar het werkt voor mij goed tegen pratende huisgenoten, de borende buurman (al een half jaar zelf aan het verbouwen..) en gillende kinderen in de tuin van de buren. Ik hoor achtergrondgeluiden die mij normaal heel erg uit mn concentratie halen alleen nog als ik er bewust op focus. Volgens mij kost het iets meer dan een tientje, dus misschien het proberen waard voor je écht dure oordoppen koopt :)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 01:29

Ik slaap nu ongeveer een jaar met Alpine Sleepsoft oordoppen, wil niet anders meer! Mijn snurkende vent wordt voldoende gedempt :+, de auto's hoor ik niet rijden en toch hoor ik de wekker wel als die af gaat.