Ervaring olaplex 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magicmist

Ervaring olaplex 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 10:04

Ik ben op zoek naar ervaringen met olaplex.
En dan met name nummer 3.

Lang verhaal, maar mijn haar is poreus. Zodanig dat een kleur masker, die vijf wasbeurten zou houden, dus uitwasbaar, doorgeslagen is naar een blauwe kleur.
Gelukkig heeft een vriendin die vroeger kapster was een groot gedeelte kunnen ontkleuren.
Ze durfde echter niet nog meer te doen ivm het beschadigde haar.

Nu heb ik olaplex besteld en gisteravond ingebracht.. vanmorgen uitgespoeld.
En mijn haar voelt zijdezacht.
Maar,,, de chemische geur van de ontkleuring ruik ik zeer sterk.
Hoe kan dit?
Kan er op internet niets over vinden?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 10:32

Ik heb het ook maar als het op is koop ik het niet meer. Ja, je haar wordt er heel zacht van. Ik breng het aan voor het wassen en laat het ongeveer 1,5 uur zitten. Dan ga ik douchen. Maar ik heb het ook eens geprobeerd door een goede conditioner 1,5 uur voor het wassen aan te brengen en dan te gaan douchen en dat had precies hetzelfde resultaat. En wat ook goed werkt is de haarolie van Yves Rocher. Soms wikkel ik daar nog een folietje om en laat het ook een tijd intrekken. Dan is het ook super zacht en glanzend na het douchen.
Dus ja het werkt maar ik vind het veel te duur voor wat het brengt. Dan is Moroccanoil een veel betere keuze. Is ook niet goedkoop maar minder duur dan Olaplex, zeker als je het in grote flessen koopt en het werkt eigenlijk nog beter.

Captain

Re: Ervaring olaplex 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:04

Deed bij mij niets, mijn haar werd er juist droger van. Net touw. Maar ik heb dat vaak, met spul wat bij veel anderen goed werkt, doet bij mij juist het tegenovergestelde. Online vond ik haast alleen maar goede ervaringen. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 19:17

Ik ben echt weg van Olaplex. Afbeelding
Ik laat het bij de kapper altijd ermee verven en heb laatst thuis een holiday kit gebruikt (was bij John Beerens in de aanbieding). Maar met mijn lange haar ga ik failliet als ik het te vaak gebruik.. :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 19:48

Ik zweer bij Olaplex. Het is achterlijk duur en het afrekenen doet altijd wel een beetje pijn. Maar ik doe 5 maanden met de nr 4 en nr 5. Mijn haar is in een goede conditie, ondanks dat ik van rood haar naar blond ben gegaan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:33

Toevallig net nog conditioner gekocht, bij John Beerens stonden andere producten die ik wilde proberen flink in de sale en wilde graag gratis verzenden.

Een ding is zeker: met die bestelling kan ik wel een hele poos vooruit. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:39

Roosch schreef:
Toevallig net nog conditioner gekocht, bij John Beerens stonden andere producten die ik wilde proberen flink in de sale en wilde graag gratis verzenden.

Een ding is zeker: met die bestelling kan ik wel een hele poos vooruit. :')

Wat heb je allemaal besteld bij John Beerens?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:42

Ronneyspul was met 90% korting. Nooit gebruikt maar ik dacht "voor dat prijsje.." :') Mijn haar moet toch gewassen..

En de Olaplex conditioner erbij gedaan. Dat gaat me de crisis wel doorhelpen. :')