Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Absolem schreef:Ja nou, ik kon er geen vrede mee krijgen. Een partner die geen kids wil was einde oefening bij mij.
En nu ben ik zwanger zonder partnergevalletje oeps. En vader wilt het kind niet.
Naja dan doe ik het wel alleen. Ik ben 28 ik zit op een perfecte leeftijd. Heb ruimte zat. Tijd is goed in te delen. Dus als ik een vent tegen kom zal het alleen maar makkelijker worden. Ik heb dus besloten voor mijzelf te kiezen.
Captain schreef:In die situatie kom ik niet, want mijn ontbrekende kinderwens is een van de eerste dingen die ik aankaarte bij dates. Nu dus ook samen met iemand die geen kinderwens heeft.
Rebel_Jits schreef:Stipje. Ik zit al jaren in deze situatie, al is mijn vriend ondertussen in de fase "nog paar jaar reizen en dan..". Ondertussen heeft corona al roet in het eten gegooid mbt onze trouw en reisplannen en moet ik nog langer wachten voor mijn gevoel.
Het is heel frustrerend en mijn lijf doet er alles aan om toch zwanger te raken (lees: zeer vaak random ongesteld door de pil heen, al meerdere pillen geprobeerd). Het is k** met peren.
Margoooo schreef:Ik ken teveel verhalen van vrouwen die niet hun kinderwens probeerden te vervullen omdat manlief 'het niet wil'. Uiteindelijk gaat zo'n relatie dan (om een andere reden uit), en man kreeg binnen x maanden/jaar kinderen met een andere vrouw. Terwijl vrouw met kinderwens al te oud was (overgang).... Daar houd je toch je hele leven spijt van..
San_ner schreef:Ik heb geen kinderwens en om deze situatie voor te zijn heb ik dit aan het begin van onze relatie, of zelfs nog daarvoor, aangegeven bij mijn vriend.
Gelukkig staat hij er hetzelfde in.
Mocht dit voor hem alsnog veranderen en hij krijgt een kinderwens dan gaan we wel uit elkaar ja. Dan gun ik hem dat, maar met iemand anders.
moonsparkle schreef:Maar als ik het zo lees dan wou je eerst zelf ook geen kinderen? Wat maakt dat je nu wel wilt? Denk je dat je van een kind meer gaat houden dan van je partner? Want je kunt er misschien een mensje bij krijgen, maar wat je nu hebt raak je kwijt als jullie allebei anders willen.
Ik ken iemand die graag kinderen wou, vriend niet, uit elkaar gegaan en geen man meer gevonden. Nu is ze de leeftijd van kinderen krijgen gepasseerd.
Captain schreef:In die situatie kom ik niet, want mijn ontbrekende kinderwens is een van de eerste dingen die ik aankaarte bij dates. Nu dus ook samen met iemand die geen kinderwens heeft.
moonfish13 schreef:Captain schreef:In die situatie kom ik niet, want mijn ontbrekende kinderwens is een van de eerste dingen die ik aankaarte bij dates. Nu dus ook samen met iemand die geen kinderwens heeft.
Dat heb ik ook direct aangekaart, maar toch kwam de kinderwens inene bij hem en was t klaar.
Was het maar zo eenvoudig.