Nou baal ik er behoorlijk van want ik wil het gewoon lekker vinden

Iemand tips welke ik nog kan proberen? Met/zonder suiker maakt geen verschil. Er zit overal zo'n nasmaakje aan ofzo..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_bloempje01_ schreef:En hoelang laat je het zakje er in? Ik drink veel thee maar ik vind het alleen lekker als ik het zakje er maar heel even in doe.
Daantj__ schreef:_bloempje01_ schreef:En hoelang laat je het zakje er in? Ik drink veel thee maar ik vind het alleen lekker als ik het zakje er maar heel even in doe.
Dit heb ik ook. Even 2 of 3 x het zakje op en neer en dat is meer dan genoeg. Snap echt niet dat sommige mensen dat zakje zo minutenlang in het water hebben kunnen hangen ( zoooo lekkere zin)
Daantj__ schreef:_bloempje01_ schreef:En hoelang laat je het zakje er in? Ik drink veel thee maar ik vind het alleen lekker als ik het zakje er maar heel even in doe.
Dit heb ik ook. Even 2 of 3 x het zakje op en neer en dat is meer dan genoeg. Snap echt niet dat sommige mensen dat zakje zo minutenlang in het water hebben kunnen hangen ( zoooo lekkere zin)
Onali schreef:Waarom wil je het perse lekker vinden?
Ik vind koffie hartstikke lekker ruiken maar de smaak vind ik echt goor. Heb melk en suiker geprobeerd maar het is niks voor mij (ook een cappuchino) waarom zou ik dan doorzetten?
Marjo schreef:beert schreef:Losse of verse thee al geprobeerd? Dus niet zo'n ranzige Pickwick?
Nou zeg