Weaves/Extentions

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

donnar

Weaves/Extentions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 20:58

Goedenavond allemaal!

Iemand hier toevallig ervaring met Weaves of een andere manier van haar verlengen? Ik zit er al een jaar mee in mijn hoofd en zou het toch erg graag willen, maar ken niemand die het heeft of gehad heeft. Ben dus erg benieuwd. :D

Suzanne F.

Re: Weaves/Extentions

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:16

Ik draag af en toe een haarstuk. Ik hoor van mensen met extensions dat het best pijnlijk of lastig kan zijn. En erg duur. Ik draag een clip in haarstuk wat ik er s avonds lekker weer uit kan halen met slapen. Ook heb ik een V part maar deze draag ik minder omdat mijn haar (goddank) weer voller aan het worden is.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:26

Ik heb weleens extensions gehad dmv losse plukjes. Daar werd ik horendol van na een maand omdat ze dan een centimeter uitgegroeid zijn en er haren loslaten waardoor de bovenkant een soort borsteltjes werden. Daarna heb ik alleen af en toe matten genomen. Dat beviel prima,ook met uitgroeien.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:28

Ik heb nu extensions. Nou, eigenlijk is het een volumebehandeling maar mijn haar is wel degelijk langer. Scheelt gelukkig in prijs haha! :')
Heb er 75 inzitten, goede kwaliteit echt haar.

Zitten er in sinds 16 okt. Moet er rond 16 januari weer uit..het is wel een gedoe...ik vind het leuk voor 1x...misschien dat ik na de zomer het nog eens doe maar daar ben ik nog niet over uit.

Laten zetten bij Beauty by Roos.

iriscap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:41

Ik heb begin dit jaar microring extensions gehad (125 ringetjes). Het zag er prachtig uit maar wat was dat ontzettend zwaar op mn hoofd. Na 3/4 weken kwamen er tussen mijn hoofdhuid en het ringetje klitten door haartjes die los kwamen.
Daarnaast was het echt een gedoe om te onderhouden, wassen/fohnen kost extreem veel tijd en ik moest elke dag mn haar stijlen/krullen of vlechten.
Toen het er na de eerste lockdown eindelijk uit kon was dit echt een opluchting voor mn hoofdhuid, ik zal het niet zo snel nogmaals doen, ook als je kijkt naar het prijskaartje wat eraan hangt _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:00

Ik stijl of krul het ook niet. :')

Is niet zo goed...I know. :=

nurses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:06

Ja hier heb ik ervaring mee, ik heb weaves. 2 vlechten met 8 banen. Heb het nu een jaar, ik merk wel dat ze nu wat dunner worden. Het is dan ook gemaakt van echt haar.
Ik laat ze iedere 8 weken omhoog zetten en dan ook mijn uitgroei bijwerken, want ik wordt toch echt al grijs en daar vind ik mijzelf nog wel wat te jong voor.

Het bevalt mij uitstekend. Voor de nacht doe ik een vlecht in mijn haar en overdag kan ik het dragen zoals ik wil.
Het haren wassen moet je wel echt even plannen, dit vergt toch wel even iets meer tijd als wanneer je geen weaves hebt.
Je moet het nadien föhnen en ook zorgen dat de vlechtjes goed droog zijn.
Als je je haar goed onderhoudt gaat het lang mee.
Ze zeggen ongeveer een jaar, ik denk datbik er nog wel wat langer mee kan zelfs