Huisarts Boxtel gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djoontje

Huisarts Boxtel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 18:10

Hoi :wave:

Binnenkort ga ik verhuizen naar Boxtel. Anders dan dat mijn schoonfamilie er woont ben ik er nog redelijk onbekend.

Als import-Boxtelse zal ik ook op zoek moeten naar een fijne huisarts en tandarts in dit mooie stadje. Maarja, alles is totally onbekend voor mij dus :7 . En ik vind het wel belangrijk om een fijne huisarts en tandarts te hebben.

Is er iemand die een bepaalde tandarts of huisarts kan aanraden? (Of juist de tip kan geven welke vooral te ontwijken O:) )

Ik hoor 't graag van jullie, mijn dank is alvast groot :j

SillyB

Re: Huisarts Boxtel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:08

hoi Djoontje, welkom in Boxtel ;) neem je ook paarden mee of laat je die staan?

ik heb me denk ik tijdens mn verhuizing het mínst druk gemaakt over een huisarts of tandarts haha. wij hebben janssen maar die neemt geen nieuwe klanten meer aan. En qua huisarts zou ik er eentje nemen die dichtbij zit?

ZEJA

Re: Huisarts Boxtel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 01:06

Voor de tandarts rijden wij naar Schijndel.
Met 1 in Boxtel niet zulke fijne ervaringen.

Huisarts kan ik je niet aanraden die van ons zit in Den Dungen zijn we eigenlijk nooit bij weg gegaan na verhuizing.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-20 11:13

SillyB schreef:
hoi Djoontje, welkom in Boxtel ;) neem je ook paarden mee of laat je die staan?

ik heb me denk ik tijdens mn verhuizing het mínst druk gemaakt over een huisarts of tandarts haha. wij hebben janssen maar die neemt geen nieuwe klanten meer aan. En qua huisarts zou ik er eentje nemen die dichtbij zit?

Dankjewel voor het welkom en voor je tips, top! :D

Ik heb helaas geen eigen paard. Ik reed ze altijd voor anderen maar door ziekte een jaar niet kunnen rijden. Dadelijk na de verhuizing ga ik eens rondkijken in Boxtel en omgeving in de hoop een lieve eigenaar met dito paard te vinden die een bijrijder zoekt voor 1-2 keer per week.

Ik heb tijdens mijn studie ook een andere huisarts gehad. Eerst een hele vervelende en daarna na wat rondvragen gewisseld naar gelukkig een superfijne kundige arts. Dus helaas puur uit ervaring vraag ik toch maar eens rond .

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-20 11:14

ardo_iggy schreef:
Voor de tandarts rijden wij naar Schijndel.
Met 1 in Boxtel niet zulke fijne ervaringen.

Huisarts kan ik je niet aanraden die van ons zit in Den Dungen zijn we eigenlijk nooit bij weg gegaan na verhuizing.

Hmm ok, dat beloofd niet veel goeds :') . Nee grrrapje natuurlijk. Er moet in dit schitterende stadje 8-) vast een hele toffe tandarts en huisarts te vinden zijn :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 18:49

Ik weet niet of je vriend al een huis- en tandarts in Boxtel heeft? Toen ik naar de woonplaats van mijn vriend verhuisde kon ik 'gewoon' patiënt worden waar hij al ingeschreven stond. Ze namen geen nieuwe patiënten aan, maar ik dus wel.
Is dat een optie?