Het "Ik ga eco"-topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorsePhoto

Het "Ik ga eco"-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-20 11:50

Dag iedereen,

Ik kon niet direct een algemeen topic vinden over eco dus bij deze maak ik er zelf eentje aan.

Zijn hier dames en heren die ook eco zijn/gaan of bepaalde eco producten gebruiken?
Ikzelf ben langzaam aan het overgaan op ecoproducten. Dit zowel voor haar-, lichaam-, gezichts-, en huishoudproducten.
Ik maak nu nog mijn huidige niet eco producten op en vervang alles langzaam.
Qua huishoudproducten heb ik deze week Ecopods aangekocht. Dus ben benieuwd hoe deze bevallen.
Wasmiddel gebruik ik nu Ecover en voor de vaatwasser tablets van AH.
Eergisteren ook wat gezichtsverzorging aangekocht van het merk Natura Siberica, Mad Hippie en Avril.

Met opzoek te gaan naar eco producten ben ik ook op ecobouwen en ecoverven uitgekomen. Vind ik ook zeker interessant, zeker omdat we binnenkort beginnen met renoveren.
Ook veel te weten gekomen over microplastiek die verbazingwekkend in heel veel producten zitten en heel slecht voor het milieu zijn... Ik wist dat deze in gezichtscrubs konden zitten maar het zit dus in zoveel meer.

Van welke producten zijn jullie fan en gebruiken jullie?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 12:08

Er is een redelijk groot topic al over dit onderwerp, momenteel wel niet meer zo actief maar vast veel info in te vinden! [LZP] Duurzame alternatieven

HorsePhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-20 12:11

Laulitz schreef:
Er is een redelijk groot topic al over dit onderwerp, momenteel wel niet meer zo actief maar vast veel info in te vinden! [LZP] Duurzame alternatieven

ooh dankjewel, kwam ik niet op uit via de zoekfunctie :)