Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pien_2010

Berichten: 43295
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:40

Dit topic roep ik uit tot het topic van het jaar. Het is zo geestig. Ook ik heb slappe lach met al die rosbiefjes, epilades etc _O- _O-

kimwilliam

Berichten: 1167
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:55

Oh nee inlegkruisjes :') :')

die dingen zijn ware acrobaten in mijn onderbroek....
ze gaan alle kanten op maar doen helemaal niet waar ze voor moeten dienen.. :x

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:02

kruipt je onderbroek samen, dan heb je die ondingen wel die gedag komen zwaaien. Zeer charmant als ze dan ook nog eens aan je rok/jurkje van een frivole stofje gaan kleven, kan de hele wereld meegenieten van je extra passagier.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:04

De always plakken hier prima thans. (in de broekjes dus. _O-) Zelfs in die mate dat er van tijd stof op het plakdeel zit. _O-
Vrijwel alle andere merken gaan idd aan de wandel.

Ik ben nu al een paar keer meegenomen door de ambulance en ik heb nog nooit mee gemaakt dat ze je uit kleden op de plaats van opladen. :+ Dus toeschouwers gaan niet veel mee krijgen. Zelfs toen ik ge intubeerd afgevoerd werd, werd het merendeel gedaan in de ambulance zelf en niet in de woonkamer waar mijn schoonbroer bij stond. :+

Dus ik denk zomaar dat ze het ook niet in de paddock gaan doen en plein public. En zou het echt zo ernstig zijn, dan kan ik me van wedstrijden herinneren dat ze vrij snel met doeken rond je staan ook trouwens. :j
En de hulpverleners boeit het echt geen **** wat je wel of niet aan hebt als je dood ligt te gaan of ligt te krijsen van de pijn. :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:19

Dat tentoonstellen is vooral als je op nogal ongelukkige wijze uit je broek scheurt bij het op- of afstappen :') of als je ergens achter blijft haken bijvoorbeeld.

Goddank kleden ze je niet ter plekke uit bij een ongeluk _O- maar nuja, ik hou er wel rekening mee dat ik altijd "toonbaar deftig" ondergoed aan heb als ik ga rijden. 1x een aantal uur op spoed gelegen waarbij ze mijn broek stuk hadden geknipt (konden anders niet bij de wonde in mijn lies). En ik heb bijgevolg ook uren met alleen een dun dekentje over me, in onderbroek, op de gang op een brancard gelegen. En bij elke controle lag ik dus ook, in onderbroek, in vol zicht, op de gang, omdat de onderzoekskamers bezet waren.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:24

Ik hou daar dus geen rekening mee, altijd een string, ook met rijden.

Ach als ze maar van het uitzicht genieten als er toch echt wat gebeurd :P
Misschien wel een geluk bij een ongeluk voor sommige mensen.

(nu ben ik vrij schaamteloos met een flinke dosis zelfspot en relativeringsvermogen, dat scheelt misschien ook haha)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:25

Nog nooit mee gemaakt eerlijk gezegd. Misschien kom ik of mijn man pissig genoeg over. _O- Hier zijn ze altijd heel discreet geweest. :j
Ik trek me er eigenlijk geen jota van aan wat voor ondergoed ik aan heb. :')
Het is eigenlijk aan de rest om je privacy te respecteren ook als je zo ligt. Niet om tegoei te gaan kijken welk merk onderbroek je aan hebt. :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:31

Er mocht niemand van familie bij mij zolang ik op spoed lag. Heb er 7u (!!) zonder informatie of wat dan ook liggen verknikkelen van de kou. Ze waren ofwel bezig met een kind in de gaten houden dat tussen 2 traktoren geplet was geraakt, ofwel om een straalbezopen gozer te kalmeren die steeds zijn infuus en alle hechtingen uit zijn lijf trok. Die ruimte zag eruit alsof ze net een zwijn hadden gevild :))

Dat ze voor sommige dingen wel je kledij stuk moeten knippen lijkt me logisch. Ik had een bekkenbreuk (wisten we toen nog niet) en de wonde zat in de lies. Aangezien ik mijn kont niet eens kon optillen om mijn broek uit te doen, was stukknippen de beste optie. Er zat toch een gigantische scheur in op de plek van de wonde, dus moest ze toch weggooien nadien.

Ik heb me er drukker om gemaakt om te vermijden dat ze mijn laarzen niet zouden stukknippen dan mijn ondergoed, maar achteraf had ik iig wél kou.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:44

Laatste keer hebben ze mijn topje ook stuk geknipt hoor. Ivm defibrileren oid. Achteraf weinig info gekregen over het exacte hoe en wat maar de ambulanciers en mug waren redelijk in paniek iig. :') Dat is inderdaad redelijk veel voorkomend helaas. Maar dat hadden ze niet in het openbaar gedaan. Vind het ook best schandalig om te lezen hoe ze je er hebben laten liggen eigenlijk. :) Heb ook wel eens op een erg druk moment op spoed gelegen maar toen hebben ze me tussen gordijnen gelegd. En heb eigenlijk altijd de ervaring gehad dat ze zeker kwa kou enz hun uiterste best deden om te zorgen voor dekentjes. :j

Mijn man hebben ze nooit van spoed kunnen weg houden. := Geen ide of ze het ooit geprobeerd hebben maar toen ik eenmaal bijgekomen was refereerde de verpleging toen hij gerust gesteld naar huis vertrokken was omdat ik weer in het rijk der levende was, naar mijn man als "mijn bodyguard". :')

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:48

pien_2010 schreef:
Dit topic roep ik uit tot het topic van het jaar. Het is zo geestig. Ook ik heb slappe lach met al die rosbiefjes, epilades etc _O- _O-


Zijn Franse vrouwen nou ook zo...... Nou ja zo? :D

pien_2010

Berichten: 43295
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:56

Boras schreef:
Zijn Franse vrouwen nou ook zo...... Nou ja zo?
Dat denk ik niet. Ik heb een wandelclubje bestaande uit vrouwen sinds een 3 maanden , ontstaan tijdens de lock down hier. Ik heb onderweg nog geen plasje durven doen, want ik denk dat dit misschien te schokkend is voor ze. Dus die dag drink ik drie uur van te voren niets aangezien niemand nog een plasje heeft gedaan.
Toen ik in Nederland ooit liep zag ik 2 vrouwen van mijn leeftijd uit de bosjes komen, dus ik heel verbaasd is daar een WC? Waarop zij stikkend van de lach zeiden→ nu wel en er kan nog wel een plasje bij _O- . Toen ik vertelde dat dit ondenkbaar is in Frankrijk, dat totaal onbekende vrouwen elkaar ontmoeten, 2 vrouwen voor mijn neus op hun gemak grapjes makend de broeken dicht aan het knopen zijn, kregen we met zijn 3en de slappe lach. Dat vind ik dus heerlijk aan Nederland.
Ik ben dus wel gemakkelijker denk ik als zij. Nederlanders zijn erg humoristisch en gemakkelijk en open + direct over alles, over onderbroeken met en zonder pleinvrees, over rosbiefjes, seks etc _O- . Dat is wel anders hier.
Neemt niet weg dat ik altijd erg moet lachen met mijn vriendinnen en zij ook wel heel erg met mij. Mijn humor is absoluut anders.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:09

Dit topic is wel heerlijk voor de beelddenkers onder ons!

Of hoe je onderbroekenlol nogal letterlijk kan nemen soms

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:15

Dames die ten toon gesteld worden in het ziekenhuis zouden geld moeten vragen! Circus Herman rosbief tot daar aan toe, maar niet voor niks hé :Y)

Off-topic, maar dat ‘wat als’ heb ik me ook weleens afgevraagd toen ik voor Ladies Night werkte en ik met mijn koffer vol trilspeeltjes over de snelweg reed... Wat als ik nu een ongeluk krijg en mijn koektrommel gaat over de kop, dan vliegen al die speeltjes door de auto en ze moeten me er dan uit halen _O-

On topic weer: nog geen sloggi broekjes binnen helaas. Ik hou jullie op de hoogte!

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:17

S8903N schreef:
Dames die ten toon gesteld worden in het ziekenhuis zouden geld moeten vragen! Circus Herman rosbief tot daar aan toe, maar niet voor niks hé :Y)

Off-topic, maar dat ‘wat als’ heb ik me ook weleens afgevraagd toen ik voor Ladies Night werkte en ik met mijn koffer vol trilspeeltjes over de snelweg reed... Wat als ik nu een ongeluk krijg en mijn koektrommel gaat over de kop, dan vliegen al die speeltjes door de auto en ze moeten me er dan uit halen _O-

On topic weer: nog geen sloggi broekjes binnen helaas. Ik hou jullie op de hoogte!


Zolang ze maar “handsfree” zijn _O-

MarjanB

Berichten: 16447
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:20

Zie me al voor me een brandweerman die op zoek is naar dat trillende geluid in de auto :') of de sleper die onderweg een dildo met zuignap verliest en die als een eenhoorn op de achter rijdende auto vastplakt _O-

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:25

Zo te horen heb ik jullie fantasie al wel weer geprikkeld :D Het is een gave ofzo haha!

Maar eh, over die onderbroek zal ik me dus niet zo druk maken hoor :')

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:40

Waanzinnig topic weer _O-

Ik zweer al heel lang bij de Sloggi midi.
Meeste andere merken en modellen hebben bij mij ook pleinvrees als ik te paard zit of ik rijd me er op door.

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:32

MarjanB schreef:
Zie me al voor me een brandweerman die op zoek is naar dat trillende geluid in de auto :') of de sleper die onderweg een dildo met zuignap verliest en die als een eenhoorn op de achter rijdende auto vastplakt _O-


_/-\o_ 10 punten voor je beeldende fantasie

MarjanB

Berichten: 16447
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:36

Hannanas schreef:
MarjanB schreef:
Zie me al voor me een brandweerman die op zoek is naar dat trillende geluid in de auto :') of de sleper die onderweg een dildo met zuignap verliest en die als een eenhoorn op de achter rijdende auto vastplakt _O-


_/-\o_ 10 punten voor je beeldende fantasie


Hihi ik heb vanaf morgen weekend dus een soort van uitgelaten vrijdagstemming hier :')

@s083903.... haha in zo’n geval zou ik me ook niet druk maken over m’n onderbroek

Sherivey
Berichten: 8626
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:37

Geweldig topic als je beelddenker bent :))

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 19:46

Dit topic moet je inderdaad niet lezen als beelddenker en tegelijk thee drinken :') Krijg je fonteintaferelen van. Of imitatie tuinsproeier, hoe je wil.

Wat ook bloedirritant is: een onderbroek die wel blijft zitten, maar waarvan de randjes alsnog schuren onder je broek bij paardrijden. Of beginnen snijden in je lies. Helemaal shortjes die opkrikken en dan loeistrak gaan zitten. Als iemand daar een tip voor heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 19:57

Varekaj schreef:
Dit topic moet je inderdaad niet lezen als beelddenker en tegelijk thee drinken :') Krijg je fonteintaferelen van. Of imitatie tuinsproeier, hoe je wil.

Wat ook bloedirritant is: een onderbroek die wel blijft zitten, maar waarvan de randjes alsnog schuren onder je broek bij paardrijden. Of beginnen snijden in je lies. Helemaal shortjes die opkrikken en dan loeistrak gaan zitten. Als iemand daar een tip voor heeft?


Is het een mooie fontein? :D

Dat laser gesneden ondergoed misschien?
Anders van die spanx, die zijn al vaker voorbij gekomen.
Zelf nog altijd string op het paard.

Sherivey
Berichten: 8626
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:59

Varekaj schreef:
Dit topic moet je inderdaad niet lezen als beelddenker en tegelijk thee drinken :') Krijg je fonteintaferelen van. Of imitatie tuinsproeier, hoe je wil.

Wat ook bloedirritant is: een onderbroek die wel blijft zitten, maar waarvan de randjes alsnog schuren onder je broek bij paardrijden. Of beginnen snijden in je lies. Helemaal shortjes die opkrikken en dan loeistrak gaan zitten. Als iemand daar een tip voor heeft?

Als je dan met een hoop beelddenkers aan tafel gaat zitten en dit leest, dan heb je een prachtige watershow :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:27

Zet er licht en muziek op en je krijgt het Bellagio.
Ik heb nu naadloos ondergoed maar alsnog snijdt het onder een rijbroek. Helaas.

Ga wel die Sloggi tips eens opzoeken!

L_Ruiterhuis

Berichten: 2180
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 04:25

Ik ben fan van deze van de Hema na van alles te hebben geprobeerd. Ze hebben een super zachte rand rond je benen en het bovenstuk. Zit veel zachter dan naadloos én het kruipt nergens waar het niet heen moet. 8-)
En voor degene met rosbief problemen het kruis is breed genoeg. :+

https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip ... 20723.html