Ik kon er zo snel geen topic over vinden, dus ik dacht maak er een!

Sinds mijn opa is gestorven toen ik 15 was ben ik ontzettend gevoelig voor stress geworden, ondanks ik nooit echt dik haar heb gehad, had ik wel super veel haar.
Helaas is dit vanaf dat moment heel erg uit gaan vallen, en dat doet het nog steeds.. In periodes dat ik alles op een rijtje heb wordt het wel minder, maar ik denk nog steeds gemiddeld meer dan normaal. En op de momenten dat ik stress heb vallen mij bij complete plukken haar uit.. Inmiddels heb ik misschien nog 1/3 van het haar wat ik eerst had, en dit maakt mij soms ontzettend onzeker..
Sinds een 8/9 dagen slik ik de tabletten van Hairlust, ik slik normaal gezien al biergist tabletten en andere vitamines maar ik zag hier zoveel goede reviews over dat ik heb besloten dit te proberen. Dus nu slik ik deze tabletten en biergist.
Ik vroeg mij af of hier nog meer mensen zijn die deze tabletten slikken, en wat hier de resultaten van zijn?
Natuurlijk is het voor iedereen vrij om mee te kletsen, of heb je misschien een ander supplement wat werkt dan hoor ik dat natuurlijk graag!!