Op medisch gebied is er al vanalles mis geweest met mij en nog steeds (chronische dingen).
Maar nu weet ik even echt niet meer waar ik het zoeken moet. Ik kwakkel al een tijdje met hoofdpijnen, oorpijn, trillende oogzenuwen. Paar keer naar de huisarts geweest, oren bekeken. Niets aan de hand, gaat wel weer over. Ging niet over natuurlijk en uiteindelijk na weer een bezoek aan de huisarts doorgestuurd naar de KNO. Deze heeft wat onderzoek gedaan, eigenlijk niets gevonden maar wel iets gegeven tegen ontstekingen in de holtes. En ze wil een ct-scan laten maken.
Nu maandag weer zo'n pijn in mijn hoofd en oor weer naar de huisarts gegaan. Toch maar contact opnemen met de neuroloog was haar advies. Ik heb gisteren gebeld met de neurologie (heb een neuroloog ivm andere aandoening) en zij heeft mij vanmorgen gebeld. Ik heb mijn klachten doorgesproken en zij wil nu dat ik naast de ct-scan ook een mri-scan laat maken
Nu ben ik zo ontzettend bang want kan nu alleen maar denken dat er dus echt iets in mijn hoofd flink mis is.:cry: En van daaruit schieten mijn gedachten verder naar het ergst denkbare en dan verlam ik bijna en functioneer totaal niet meer. Mijn hoofd voelt alsof het gaat ontploffen en ik ben direct misselijk..... Van de angst

Als ik naar mijn gezin kijk kan ik eigenlijk alleen maar huilen. Ze hebben met mij al zoveel mee moeten maken en nu dit weer....
Ik ben blij dat ze goed gaan kijken met de scans, maar zo bang voor wat ze vinden! De kinderen weten van niks en wil het ook mijn ouders/collega's ed niet vertellen, nog niet.
Dus eigenlijk schrijf ik het hier dus nu van me af, gewoon om het kwijt te zijn voor zover mogelijk. Ik ga niet op Google kijken want dan ben ik gegarandeerd binnen 3 maanden dood....

Hoe kom ik de aankomende tijd toch door.... De wachttijd voor de scans en dan de uitslag nog