Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Joltsje schreef:Hallo bokt.
Ik zit weer lekker rond mijn periode en dat zorgt ervoor dat mijn 'slechte' eigenschap weer extra naar voren komt. Maar eigenlijk is het altijd aanwezig: onzekerheid.
Ik baal hier zo van. Ik heb een goeie baan, gezin, paard, vrienden en ik red me prima. Dus in de basis belemmerd het me niet. Maar tussen mijn oren wel.
Van de week praatte ik met een collega n.a.v. een assessment die we besproken en zijn uitslag was dat hij erg overtuigd was van zichzelf. Dit is hij, dit straalt hij uit. Ik dacht, wat een heerlijkheid.
Niet altijd denken: waarom heb ik het niet beter gedaan. Wat zullen ze wel van me denken. Waarom pak ik het niet aan zoals hen. Etc etc.
Paarden idem dito. Ik heb mijn diploma paardenhouderij en het gaat lekker met mijn jonge paard, maar toch kijk ik op tegen jan en alleman.
Ik weet het al steeds vaker en sneller te objectiveren. Paar sessies bij een psycholoog hebben daar ook bij geholpen. Ik probeer vaker feedback te vragen wanneer ik twijfel.
Maar dan nog pffffffff. Geen wereld problemen, maar wel irritant.
Wie herkent zich hier in? En hoe gaan jullie hier mee om?
Gebruikers op dit forum: assebassie, carina, Chibi2, meiske04, mriek1990, Muiz en 44 bezoekers