Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Elisa2 schreef:Ik had ook interesse en heb een behandelaar aan de telefoon gehad.
Waar het op neer kwam is dat ze vooral kijken waar de triggerpoints vandaan komen (spanning oid) en aan die emotionele klachten willen werken naast de behandeling. Op zich goed natuurlijk, maar voor mij was daar geen sprake van en ik kon er niet uit opmaken dat zij iets wezenlijks anders doen wbt triggerpointbehandelingen dan andere triggerpointbehandelaren.
Heb je weleens een triggerpoint massage gehad? of dry needling?
Ingrid_92 schreef:Elisa2 schreef:Ik had ook interesse en heb een behandelaar aan de telefoon gehad.
Waar het op neer kwam is dat ze vooral kijken waar de triggerpoints vandaan komen (spanning oid) en aan die emotionele klachten willen werken naast de behandeling. Op zich goed natuurlijk, maar voor mij was daar geen sprake van en ik kon er niet uit opmaken dat zij iets wezenlijks anders doen wbt triggerpointbehandelingen dan andere triggerpointbehandelaren.
Heb je weleens een triggerpoint massage gehad? of dry needling?
Hmm daar is bij mij inderdaad ook geen sprake van. Ik las ook dat je ze kunt krijgen door een verkeerde houding, overbelasting of door een fysieke oorzaak zoals scheve bekken etc. Ik denk dat het bij mij dat is. De sportmasseur heeft bij mij wel wat scheefheden gevonden.
Ik heb geen ervaring met dry needling. Triggerpoint massage weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel al aardig wat massages gehad, maar zou het fijn vinden als ik een blijvende oplossing vind, ipv symptoombestrijding.
@culaccino: ja echt al jaren haha. Het lijkt mij ook heel commercieel zoals ze overkomen. Vandaar ook wel de twijfel.
Ingrid_92 schreef:@culaccino: ja echt al jaren haha. Het lijkt mij ook heel commercieel zoals ze overkomen. Vandaar ook wel de twijfel.
Elisa2 schreef:Waar heb je dat laten doen?
Matheno schreef:Elisa2 schreef:Waar heb je dat laten doen?
Pijnbestrijding ziekenhuis Harderwijk. Was een beetje experimenteel, maar merkte meteen verlichting.
culaccino schreef:Matheno schreef:
Pijnbestrijding ziekenhuis Harderwijk. Was een beetje experimenteel, maar merkte meteen verlichting.
Interessant wel! Het idee is dan dat die knoop gaat ontspannen of zo? Jouw klachten zijn dus niet meer teruggekomen?
Ik heb zelf wel baat bij dry needling, maar het voelt wel een beetje als dweilen met de kraan open. En erg fijn vind ik de behandeling niet
Gebruikers op dit forum: Googlebot, mriek1990 en 12 bezoekers