Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Suzanne F. schreef:Droomsap bevat inderdaad gewoon echt een slaapmiddel. Het klinkt onschuldig maar is hetzelfde als slaaptabletten die je in Spanje en Frankrijk kan kopen. Hier in Nederland kan je het soms vinden op kleine adresjes. Het werkt als een speer trouwens dus zeker een aanrader als je geen borstvoeding meer geeft.
Suzanne F. schreef:Zat ik ook aan te denken. Met Diclofenac zal je ook geen borstvoeding mogen geven denk ik.
Foaly schreef:Melatonine? Is lichaamseigen en kan net dat zetje geven dat je nodig hebt.
Nagini schreef:Voor mij werken essentiele olien in een diffuser echt super goed.
Favoriet is frankincense, cederwood en lavendel.
Echt, slaap er heel diep van.
Zo zijn er nog meer combinaties uit te proberen. Zoek maar eens op essential oil blend for sleep.
Hanafubuki schreef:Dingen als melatonine etc zijn echt inslaaphulpen, geen doorslapers.
Ik had exact hetzelfde als jij na geboorte van dochter, ook toen ze gewoon doorsliep met 6 weken. Ik heb uiteindelijk de huisarts ingeschakeld en slaaptherapie (en soms medicijnen). Kan je die stap, naar je HA en erover praten echt aanraden
zonnebloem18 schreef:Gekke optie misschien, maar heb je al eens geprobeerd je kindje te voeden of kolven zodra je wakker wordt? Door de hormonen die daarbij vrij komen wordt je vaak slaperig en val je makkelijker weer in slaap.
Badeendje schreef:Andere invalshoek: drink je koffie, zo ja, hoe veel en tot hoe laat?
Stoppen met koffie drinken, of alleen 's morgens, kan al heel erg veel schelen.
Gebruikers op dit forum: GumGum Verity, YandexBot en 8 bezoekers