Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
RubyRed schreef:Ik heb ze aan mijn linker pink en ringvinger en aan mijn rechter pink, vanwege hypermobiliteit/swanneck deformiteit. Laten maken bij Livit. Het passend maken was wel even moeilijk maar nu zitten ze super en ben ik er hartstikke blij mee. Mensen zeggen ook regelmatig oh wat een mooie ringen. Ik heb ze nu twee of drie jaar, eerst alleen rechts en later ook links.
superpony schreef:Je hebt niet dat het erger wordt en het weer aangepast moet?
Ik ga eens kijken bij Livit?
Gaan ze moeilijk om en af dan? Heb net met veel pijn in mn hart, mn laatste 2 ringen af gedaan.
RubyRed schreef:Nee tot nu toe niet.
Ze gaan op zich best makkelijk aan en uit, het was alleen moeilijk om ze passend te krijgen omdat ik soms veel dikkere vingers heb. Te strak is niet fijn maar te los ook niet want dan glijden ze van m'n vingers. Maar nu zitten ze gewoon goed.
ellepel schreef:ik heb geen silversplint,maar eentje van kunststof.
ik heb er een voor mijn rechter ringvinger vanwege een triggerfinger
ik heb het gekregen van de handfysiotherapeut .
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin het elke dag om had,maar nu gaat hetwat beter en vergeet ik het steeds om te doen.
deze heb ik
https://www.mediplus.nl/oval-8-splint-vingerspalk
RubyRed schreef:Ja ze hielden er heel erg rekening mee, ben een paar keer terug geweest en nu zitten ze gewoon prima.
ellepel schreef:nou...fijn zitten vind ik het niet.
zeker in mijn werk met schoonmaken heb ik echt dat doordat ik de vinger wel gebruik het materiaal in mijn vel drukt
zeker in het begin had ik er wel last van.
Mjelleke schreef:[ [url=m/6MrxiR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sJ3V1K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze ivm hEDS, ben er erg blij mee.
ellepel schreef:kijk anders eerst voor een kunststof dingetje.
ik weet niet of je ook bij een handfysiotherapeut bent geweest?
die heeft mij tips en oefeningen gegeven en van haar kreeg ik dus eentje om te proberen.
mocht dat bevallen dan kon ik dus die andere halen.
grappig trouwens die foto van mjelleke.
ik keek er naar en dacht van huh je draagt ze verkeerd om!
maar heb even gekeken op google, en het heeft dus te maken met wat je met je vingers hebt
ellepel schreef:oh jee, manipuleren ben ik ook geen fan van![]()
reumatoloog ben ik zelf nog nooit geweest, hoe kom je daar eigenlijk zo terecht?
Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Anoukjuuuhh, DanaxxLester, Deugenietje, Frieke31, Googlebot, haasje20, lizard, lynnXtubbie, MareVeer, marsyl, nobility, PetalBot, Roihi, Rooss_24, SjakieXX, waikiki_6 en 28 bezoekers