Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebel_Jits schreef:Niet om het een of ander, maar gewrichten zijn te vervangen. Een nieuwe heup of knie wordt zo veel gedaan en gaat tegenwoordig makkelijk 20 jaar of langer mee. Duimgewrichten en schouders kunnen ook vervangen worden. Je hoeft daar niet met pijn te zitten.
Mochten ze je te jong vinden: in Belgie krijgen we hele troepen uit Nederland die "te jong" waren. De jongste die ik heb gezien was 26 jaar. Het gros is ergens tussen de 45 en 60. Vaak zien we de mensen op korte tijd terug ivm meerdere gewrichten die moeten worden aangepakt. Van die mensen zijn er best veel die zeggen "Had ik maar eerder.."
Muronia schreef:Gisteren was de tandarts hier voor de paarden, dus ik heb een tijd moeten staan met paard aan de hand om te assisteren (5 paarden dus dat duurt even). Gistermiddag nog even op mijn gemak de kippenren aangeharkt omdat er veel peren en bladeren in lagen van de storm. Tja en vannacht was het dus weer raak. Alleen maar liggen woelen en koorts van de pijn. Mn voeten, enkels, kramp in mn scheenbeen (?? in plaats van kuit), knie enz. Wou mijn been er wel af zagen, bah! Ik was blij dat het half 6 was en ik het laat genoeg vond om weer op te staan. Tja, dat zijn wel even momenten dat ik denk, als ik zo oud moet worden?? Maar misschien vandaag weer een betere dag..