Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
troi schreef:Waarom stop je niet met anticonceptie. Een half jaar ofzo. Dat is het eerste dat ik zou uitproberen
chanicha schreef:Vervelend voor je TS!
Zou inderdaad een tijdje stoppen met de nuvaring, hormonen kunnen rare dingen met je lijf doen.
Succes!
eekhoornerik schreef:Slik je toevallig antidepressiva? Daarvan kan je namelijk ook last krijgen van nachtzweten.
Roodvos schreef:Mijn nachtzweten werd veroorzaakt door een stofwisselingsstoornis.
Maar dan wel een die in het reguliere circuit niet (h)erkend wordt en je dus op het alternatieve circuit terecht komt.
De oplossing voor mij is dierlijke eiwitten en koolhydraten gescheiden eten. Met minimaal 1,5 uur tussen het ene en het andere.
Ik eet dus of vlees/vis met groente, of aardappelen/rijst/pasta/couscous met groente en evt een vega vleesvervanger.
Ontbijt (plantaardige) yoghurt met fruit, muesli en noten.
Als lunch een salade of brood belegd met een groente spread oid.
Ik ben ook lactose intolerant wat het nog wat ingewikkelder maakt.
Toen ik met dit "dieet" begon verdween het nachtzweten. En nog een serie andere klachten zoals eczeem, jeuk, geïrriteerde hoofdhuid, vermoeidheid.
Ik eet inmiddels 20 jaar zo en kan mij geen "standaard" groente-vlees-aardappels maaltijd meer voorstellen.
Ik ben bij iemand geweest die werkt met electro-acupunctuur volgens Voll.
Ik zit in het noorden van NL dus kan jou helaas niet aan een betrouwbaar adres helpen.
Gebruikers op dit forum: amandananana, amber15, Chibi2, ComscoreBot, Evito_06, gaucho, Marlis, Niwla, Nora1992, PetalBot, Rangeela, Snuitje52, TessaxQuincy, veranadautje en 26 bezoekers