Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
WinSel schreef:Bedankt voor jullie reacties. Fijn om te lezen dat het bij jullie is meegevallen!
Negerzoen waarom heb jij narcose gekregen? Heb je daar om gevraagd of werken zij altijd zo. Lijkt me ook wel wat haha.
Z'n spuit heb ik al van de tandarts meegekregen dus dat komt goed.
Ben heel benieuwd hoe het bij mij zal gaan....
pinto_1 schreef:Jee, wat zijn jullie allemaal enthousiast over de kaakchirurg. Heb ik dan weer pech gehad?
Ben 1x geweest voor een verstandskies die op zijn kant lag, dus moest er in 6 stukken uit. Vond de behandeling meevallen, op de verdoving na niets gevoeld. Wel gehecht, dus nog een tijdje draadjes in mijn mond gehad. En toch nog wel een paar weken pijn in mijn kaak bij het eten.
Alleen die chirurg was zo verschrikkelijk bot, daar heb ik nog het meest last van gehad.![]()
En nu mag ik 16 november voor de andere kies.Heb de tandarts gevraagd of hij ook een vriendelijke chirurg kon aanbevelen, maar volgens hem zijn er geen aardige kaakchirurgen.
Gebruikers op dit forum: Annisa, BeFunny, Earth, Eliana, ElinaSK, Emj_23, Flux, gerlienke, horselover22, Levitate, lizy29, ManonGrr, mvdende, Sure_lee, Temeraire, Uhhhm, Zoolgangster en 35 bezoekers