Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Nielojram schreef:Moderatoropmerking:quote verwijderd
Nielojram schreef:Moderatoropmerking:quote verwijderd
pinto_1 schreef:Bij mijn huisarts hangt aan de muur een gedicht van Vasalis, Eb.
Ik trek mij terug en wacht...
Dit is de tijd die niet verloren gaat
Iedere minuut zet zich in toekomst om
Etc...
Hoewel ik niet vaak bij mijn huisarts kom ken ik het gedicht inmiddels uit mijn hoofd, en is het mijn mantra als ik ergens op wacht wat ik spannend vind.
Gem schreef:Als dat gedicht minstens 45 minuten lezen is, wil ik hem graag hebben tegen de verveling. Is hij korter, dan sla ik mijn huisarts ermee om de oren . Ik zit daar standaard drie kwartier in de wachtkamer om vervolgens te horen "Kijk het nog maar even aan" ... of ... "ik geef je een verwijsbrief" . Morgen moet ik weer ... hoop in coronatijd kortere wachttijd, want barst van de rugpijn.
Op minder spannende momenten ben ik ook gelukkig met pen en kladblok: teksten / onderwerpen bedenken voor mijn schrijfwerk.
Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Charaz, corinec, GoogleAdsense, Jorex, Justme_Lisaa, leonie87, LiannePuthzy, lillylover, maiks, MissMarije, nardxash, NathalieBoer, verootjoo, Yavanna en 37 bezoekers