Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Autumnn schreef:Kan je niet aan de politie vragen of zij op papier kunnen zetten dat de beelden vrijgegeven mogen worden voor benodigde doeleinden?
nynke55 schreef:Ik zou er toch op hameren dat zij de beelden gaan bekijken. Mocht de medewerker de portomonnee achterover gedrukt hebben, is het ook in hun belang dat ze weten dat degene er geen been in ziet om zich andermans spullen toe te eigenen.
ik heb zelf meegemaakt dat een kassiere een foutje had gemaakt en mij geld had meegegeven, terwijl ik dat niet extra gepind had (was mij zelf ook niet opgevallen), waardoor ze 50 euro te kort kwamen. Op de beelden konden ze zien dat ik het was en hebben mij er later op aangesproken. Toen alsnog gepind, natuurlijk. Waar ik maar mee zeggen wil, ze kunnen die beelden gerust bekijken zonder juridische gronden.
mag schreef:Kun je het nog een keer vragen en als dat niks opleveren social media inschakelen? Op Facebook enz. vragen of iemand iets gezien heeft? (misschien dat dat net dat ene zetje is om toch de beelden te bekijken).
8nnemiek schreef:Goh ik vind het apart dat die manager zo moeilijk doet.. Wie weet heeft hij de beurs zelf meegenomen
Ik weet niet hoe groot je ballen zijn, maar als je naar de manager loopt en in het bijzijn van wat klanten net hard genoeg nog eens herhaalt dat een van de medewerkers je beurs misschien heeft gestolen en dat je het fijn zou vinden als ze het serieus nemen, dan voelt ie zich misschien net wat meer verplicht om er toch eens naar te kijken.
Vrouwdarijn schreef:speurneusc schreef:contact gaan zoeken met de burgemeester, die staat nl boven de politie en kan dus miss iets meer regelen voor je.
Poeh, daar had ik nog niet aan gedacht. Ga ik over nadenken, hoe dat dan zou moeten.
Vrouwdarijn schreef:@Gini: Het gaat om een grote keten, waarbij er moeilijk/geen contact is te leggen met de baas van de baas/ regiomanager of iets dergelijks. De klantenservice heeft wel toezeggingen gedaan, maar komt die niet na.
speurneusc schreef:contact gaan zoeken met de burgemeester, die staat nl boven de politie en kan dus miss iets meer regelen voor je.
Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, Anja_96, Dee_Es, DeEenhoorn, Facebook, GoogleAdsense, GumGum Verity, Laura82, m9ara, Niwla, x_Elise en 26 bezoekers