Badderen :)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7019
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 17:53

Op de gok (en reviews) er eentje gekocht. Incl gratis badbal haha. Ben benieuwd, misschien vanavond maar eens proberen!

Afbeelding

roosje78

Berichten: 2274
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 18:19

Veel plezier! Hopelijk kun je lekker badderen!

DideH
Berichten: 7019
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 08:30

Afbeelding

Een zware verbetering tov een handdoekje op de rand :D

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 08:57

Ik heb hem gisteren okk geprobeerd. Jammer genoeg is hij voor mij in de bathbucket te dik. Misschien is het over een tijdje beter als ik wat meer afgevallen ben.

Gisteren eindelijk weer eens lekker in de bathbucket gelegen. Nu het weer niet meer zo warm is kruip ik er weer regelmatig in <3

Mandyy

Berichten: 30527
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:11

Oh ja bad, ik ben er nog niet in geweest.. maar binnenkort weer! :D

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:17

Ik heb een wit kussen, maar hij wordt wel wat groezelig inmiddels. En hij zakt toch wel regelmatig naar beneden en wordt dan dus zeiknat en zwaar.

Nu het weer wat frisser wordt, lig ik ook weer wat vaker in bad. Heerlijk :)

MyWishMax

Berichten: 25480
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:30

Ik ga ook bij heel heet weer juist in bad. Heerlijk als je eruit komt en het voelt koel ipv heet :') s winters erin om op te warmen, 's zomers om af te koelen of omdat ik het gewoon lekker vind.

Century

Berichten: 6001
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:41

Ik ook hoor, ik ga net zo vaak in bad in de zomer als in de winter.

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:56

Sinds we vorig jaar een zwembad hebben gekocht, zit ik in de zomer niet zo vaak meer in bad. Dat vind ik dan toch ergens weer zonde van het water :o Want we hebben immers een bad in de tuin staan. Ok, dat is dan weer niet zo warm, maar het staat er wel.

DideH
Berichten: 7019
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 17:06

JoT schreef:
Ik heb een wit kussen, maar hij wordt wel wat groezelig inmiddels. En hij zakt toch wel regelmatig naar beneden en wordt dan dus zeiknat en zwaar.

Nu het weer wat frisser wordt, lig ik ook weer wat vaker in bad. Heerlijk :)


Ik heb bij die van mij een waszak gekregen met een kaartje erbij dat hij het liefst elke maand een keer in de wasmachine moet. Weet niet of dat nog helpt tegen dat groezelige?

Aan die van mij zit ook een haakje dat ik hem te drogen kan hangen na gebruik, dat is ook wel handig :j

ontherun
Berichten: 4970
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 23:09

Ik heb het de hele zomer niet warm gevonden _O- Dus ook hier gewoon in bad geweest. Zwembad hebben we hier ook maar dat was 1 keer dit jaar, veeeeel te koud voor geweest. Ik ben een Australiër hè, deze zomer was voor mij echt geen zomer.

Hebben jullie trouwens nog tips voor lekker badzout/bruis ballen etc? Ik vind of niks, of het is hartstikke duur in de winkel… Mag best sterk geuren, daar houd ik wel van.

roosje78

Berichten: 2274
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 07:11


corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 08:05

roosje78 schreef:
Van de week was ik bij rituals en daar hebben ze nieuw badzout. Het ruikt naar lavendel en heeft als werkende stof magnesium. Hierbij de link:
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... 06885.html
Ik heb hem dus gekocht en hij is echt heerlijk!


Doe je het echt voor de magnesium? Voor een magnesiumbad wordt nml een half tot hele kilo per bad aangeraden, dan wordt het wel een duur badje.

Ik koop eens in de zoveel tijd een grote zak magnesium:

https://www.zechsal.nl/zechsal-grootverbruik-25-kg.html

Scheelt een hoop, 5 euro per kilo ipv 35.

Ik ben zelf niet zo van de geuren maar je kan er dan zelf natuurlijk nog iets bij doen.

Werkt bij mij echt super als ik weer merk dat ik rusteloze benen heb of veel spierpijn of slechter slaap. Ik blijf dan ook altijd extra lang liggen zodat de magnesium goed opgenomen kan worden.

Ik ga er altijd in met een klein laagje zodat ik de kraan steeds heter kan zetten, heb m het liefst zo warm mogelijk en dan blijf ik nog wel eens zitten tot ie echt koud is. Daarna willen de kinderen er nog wel eens in en dan vinden die hem soms nog heet.

Denise_Storm

Berichten: 2374
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:04

roosje78 schreef:
Van de week was ik bij rituals en daar hebben ze nieuw badzout. Het ruikt naar lavendel en heeft als werkende stof magnesium. Hierbij de link:
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... 06885.html
Ik heb hem dus gekocht en hij is echt heerlijk!


Deze is er al best een tijd :D Maar het is inderdaad heerlijk spul! Echt mijn favoriet <3 Alleen aan badschuim vind ik het grote voordeel dat het water minder snel afkoelt. En dat is ook heerlijk van Rituals :D