Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Pluisje1998 schreef:Hier ook een enthousiast YWA beoefenaar. Ik ben aan het begin van de lockdown begonnen, eigenlijk een beetje skeptisch. Ik dacht, oh dat doe ik wel even, maar dat viel me toch ff tegen de eerste paar keer.
Maar ik heb het vol gehouden en ik vind het heerlijk. Ik heb hele korte/strakka spieren rond mijn heupen, en ik merk dat daar nu na zeker een half jaar langzaamaan wat meer ruimte in komt. Zelfs kleermakerszit heeft me een maand gekost om dat te kunnen
Ik dacht eerst dat het vooral voor flexibiliteit en rust zou zijn, maar na een half jaar merk ik dat ik echt wel fitter ben geworden. Veel meer spieren opgebouwd, eigenlijk over mijn hele lijf. Ik was altijd wel slank, maar nu is alles net een beetje strakker. Had ik niet verwacht dat het daar ook goed voor zou zijn.
Ik volg even wbt de mat. Ik heb nu een goedkope van de Decathlon, maar daar erger ik me best wel aan. Is glad, hij gaat schuiven en hij rekt mee, waardoor het lastig is om mijn balans te houden. Dus ik zoek ook een nieuwe mat.
MarloesHJ schreef:Ik doe zelf yin yoga en volg niet per se een online les daarvoor. Ik weet niet wat het budget is voor een yogamat maar ik heb een liforme yoga mat en een yoga pad die ik op mijn mat leg bij mijn knieën. Ik heb ze wel met een kortingsactie gekocht want ze zijn prijzig. Door mijn floatfit lessen zijn mijn knieën vaak blauw/gevoelig en dit werkt heel fijn.
Op de sportschool gebruiken ze matten van Love Generation maar die vind ik snel glad worden als ik transpireer.
Goof schreef:Pluisje1998 schreef:Hier ook een enthousiast YWA beoefenaar. Ik ben aan het begin van de lockdown begonnen, eigenlijk een beetje skeptisch. Ik dacht, oh dat doe ik wel even, maar dat viel me toch ff tegen de eerste paar keer.
Maar ik heb het vol gehouden en ik vind het heerlijk. Ik heb hele korte/strakka spieren rond mijn heupen, en ik merk dat daar nu na zeker een half jaar langzaamaan wat meer ruimte in komt. Zelfs kleermakerszit heeft me een maand gekost om dat te kunnen
Ik dacht eerst dat het vooral voor flexibiliteit en rust zou zijn, maar na een half jaar merk ik dat ik echt wel fitter ben geworden. Veel meer spieren opgebouwd, eigenlijk over mijn hele lijf. Ik was altijd wel slank, maar nu is alles net een beetje strakker. Had ik niet verwacht dat het daar ook goed voor zou zijn.
Ik volg even wbt de mat. Ik heb nu een goedkope van de Decathlon, maar daar erger ik me best wel aan. Is glad, hij gaat schuiven en hij rekt mee, waardoor het lastig is om mijn balans te houden. Dus ik zoek ook een nieuwe mat.
Mijn bekken/ heupen zijn een groot probleem, dus die kleermakerszit blijft ellende hier![]()
De rest gaat stukken beter en makkelijker dan een half jaar geleden en ik vind die progressie dus echt wel leuk.MarloesHJ schreef:Ik doe zelf yin yoga en volg niet per se een online les daarvoor. Ik weet niet wat het budget is voor een yogamat maar ik heb een liforme yoga mat en een yoga pad die ik op mijn mat leg bij mijn knieën. Ik heb ze wel met een kortingsactie gekocht want ze zijn prijzig. Door mijn floatfit lessen zijn mijn knieën vaak blauw/gevoelig en dit werkt heel fijn.
Op de sportschool gebruiken ze matten van Love Generation maar die vind ik snel glad worden als ik transpireer.
Ik wil gewoon een goede mat, het budget is niet zo belangrijk.
Mooie mat heb je aangeraden, ik zie alleen dat die erg dun is en ik zoek echt een dikke mat.
Canon schreef:En ik vind sommige houdingen vet om te kunnen.
Moirin schreef:Ik doe vaak thuis yoga met de filmpjes van Bad Yogi! Ze heeft veel verschillende video's online staan, van yin- tot poweryoga. Ik vind haar manier van lesgeven erg fijn.
pjotrg schreef:Qua lessen volgen we lessen online bij Thirza van de Hoef (https://www.thirzavandehoef.nl/). We doen twee keer per week mee, één maal Yin Yoga en één maal Dynamic Flow
Iriscope schreef:Hoevaak doen jullie het ongeveer? Ik probeer 2x in de week een langere sessie te doen en dus 10 min neck yoga voor ik op t paard stap.
Tiggs schreef:Met dank aan dit topic heb ik me weer eens aangemeld voor een online yogales, aanstaande woensdag