Gisteren opgestaan met het gevoel dat er iets in mijn oog zat. Even gekeken maar niets gezien. Naar paard vertrokken want had les. Leek even beter na het rijden maar kreeg toch weer last. Tegen de avond had ik na een dag irritatie koppijn en algemeen beetje ellendig gevoel en zijn we naar de dokter van wacht gereden. Die denkt aan oogbindvliesontsteking of conjunctivitis. Omdat het bacterieel kan zijn heb ik oogdruppels mee. Ik heb zelf gevraagd of ik hiermee mag werken in de voeding (want het is besmettelijk), en hierop heeft de dokter me vandaag thuis geschreven.
Heel eerlijk voel ik me best ellendig vandaag. Ik heb bij momenten echt wel pijn en mijn oog traant ook erg veel. Ik had mezelf hier eigenlijk niet mee zien werken?
Morgen moet ik ook werken en ik vraag me inmiddels af of dit een beetje te doen gaat zijn. Als ik me tegen 17u niet beter voel ga ik me daar ook afmelden.
Vanmiddag en vnv gingen we ook de verjaardag van mijn schoonpapa vieren. Enerzijds erg veel zin in, lekker in de tuin eerst wat zitten en dan uit eten, maar met een tranend dik rood oog laat ik dat ook maar. Jammer

Merk dat ik het dus best eng vind. Zijn er mensen die het ook gehad hebben? Hoe waren de klachten en kon je nog dingen ondernemen? Wanneer had je verbetering?
Alvast bedankt!