Vanuit het niets net deze vlek op me vinger gekregen, iemand die weet wat het is? Het prikt heel erg

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Astorga schreef:Bij twijfel doe ik altijd amputeren.
Photograph schreef:Vind de reacties heel onbeschoft. Jullie zijn volwassen maar reageren als kinderen onder mijn post? Het lijkt me heel apart dat ik gestoken ben maar het bultje nu alweer weg is.. Ik zelf denk dat dit een adersprong is geweest, maar bedankt voor de onbeschofte reacties! Doet me goed
_Penotti schreef:Ach kom.
Onbeschoft valt wel mee. Een lolletje.
Duidelijk geen gevalletje spoedeisende hulp nodig. Als je dan een topic opent kun ook best wel verwachten dat er in dezelfde ernst geantwoord word.
Op je andere medische topic krijg je een heel soort andere opmerkingen. Puur omdat het anders is.
Ik vroeg me hier eerlijk gezegd ook af of het wel serieus bedoeld was.
Sorry dan daarvoor
marleen_88 schreef:Photograph schreef:Vind de reacties heel onbeschoft. Jullie zijn volwassen maar reageren als kinderen onder mijn post? Het lijkt me heel apart dat ik gestoken ben maar het bultje nu alweer weg is.. Ik zelf denk dat dit een adersprong is geweest, maar bedankt voor de onbeschofte reacties! Doet me goed
Wat is er onbeschoft aan de luchtige reacties op een muggenbult?
Ibbel schreef:Wat is een adersprong?
En waarom zou een witte vlek een - mijn vertaling - gesprongen ader zijn (een rode/blauwe plek zou dan veel logischer zijn) en hoe zou dat in 1 dag weer weg zijn?
Gebruikers op dit forum: AmyJamess, ashley1, Freyr, idylle, Jodi93, M_arjolein, Poldermenner, Roulette_, YandexBot, Zoolgangster, zuperzmoker en 12 bezoekers