Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
MyWishMax schreef:Hier ook een vermoeden, moet alleen nog onderzocht worden en stel dat eerlijk gezegd uit. Ik lees dus even mee.
Zal ook even een andere blokker pben die volgens mij ook onderzocht is of wordt.
MyWishMax schreef:Ik ben oa daardoor ook gestopt met studie, was bijna klaar Maar het laatste stuk lukte absoluut niet meer. Ken het gevoel
Earth schreef:Ik heb ook heel erg last van brain fog. Vorige week nog, ik moest iets maken voor stage, maar ik liep gewoon zo hard vast. Ik moest een smart doel opstellen, ik weet hoe het moet, ik weet welk doel, maar het lukte gewoon niet. Daar raakte ik echt extreem gefrustreerd van, zo erg dat ik met mn studie wil stoppen. Dit is namelijk niet de eerste keer, maar het is een doorgaand gevecht om mn brein goed te laten werken.
MyWishMax schreef:Ik kom niet op woorden, snap niet wat er verteld wordt, vergeet van alles. Snap het allemaal gewoon niet meer op dat moment. Alsof alles wat vertraagd binnen komt en je zelf de linken niet meer kan leggen en dus niet meer goed kan nadenken. Concentreren lukt dan niet
Lastig uit te leggen hoor.
MyWishMax schreef:Ik kom niet op woorden, snap niet wat er verteld wordt, vergeet van alles. Snap het allemaal gewoon niet meer op dat moment. Alsof alles wat vertraagd binnen komt en je zelf de linken niet meer kan leggen en dus niet meer goed kan nadenken. Concentreren lukt dan niet
Earth schreef:MyWishMax schreef:Ik kom niet op woorden, snap niet wat er verteld wordt, vergeet van alles. Snap het allemaal gewoon niet meer op dat moment. Alsof alles wat vertraagd binnen komt en je zelf de linken niet meer kan leggen en dus niet meer goed kan nadenken. Concentreren lukt dan niet
In dat opzicht snap ik meestal nog wel dingen die verteld worden, ik het wel moeite met het volgen van gesprekken met meerdere personen. Dan haak ik af want dan kan ik het niet volgen. Met school zat ik soms naar het beeldscherm te staren en me na een half uur af te vragen waar ik in vredesnaam naar had geluisterd
Earth schreef:Vandaag even gevoeld wat er gebeurt als ik lang stil sta, maar dat kan ik dus nietIk merk dat ik ongemerkt daar van alles op verzin om niet te hoeven stilstaan. Lichamelijke sensaties heb ik expres niet op gelet, want dat kan ik me allemaal wel in de kop halen natuurlijk. Ik merkte ook dat ik in het gesprek halverwege een beetje afhaakte.
Lestrange01 schreef:Quir schreef:Stuur maar PBtje als je vragen hebt.![]()
Diagnose zelf heb je overigens niet zo heel veel aan, behalve een stickertje kunnen en doen ze er niet zo heel veel mee.
Ja wel hoor. Je kan fysiotherapie ervoor krijgen, steunkousen en medicijnen.
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Googlebot, Sabri en 4 bezoekers