Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
dorientjuh schreef:Heeft er iemand van jullie ervaring met Cooliea menstruatie ondergoed? Ik zag net een advertentie via Facebook en het klinkt een beetje too good to be true? Je hoeft dus alleen dit ondergoed te dragen en kunt het ook gebruiken als bikinislip.
Het is in ieder geval een Nederlands bedrijf.
https://cooliea.com/
Lynnepinny schreef:Wat een gemiep hier Dit is eigenlijk hetzelfde idee als normaal maandverband en wasbaar maandverband toch? Lijkt me niet veel anders dan dat. Gewoon wisselen als het niet meer schoon is.
Ikzelf zou het ook niet gebruiken, ben tevreden met mijn cup. Maar als het werkt is dat toch prima?
Lynnepinny schreef:Wat een gemiep hier Dit is eigenlijk hetzelfde idee als normaal maandverband en wasbaar maandverband toch? Lijkt me niet veel anders dan dat. Gewoon wisselen als het niet meer schoon is.
Ikzelf zou het ook niet gebruiken, ben tevreden met mijn cup. Maar als het werkt is dat toch prima?
Westhof schreef:Lynnepinny schreef:Wat een gemiep hier Dit is eigenlijk hetzelfde idee als normaal maandverband en wasbaar maandverband toch? Lijkt me niet veel anders dan dat. Gewoon wisselen als het niet meer schoon is.
Maar dat “gewoon wisselen” lijkt me hiermee niet zo simpel. Zie me op mijn werk niet helemaal uitkleden in de wc om een nieuwe onderbroek aan te trekken
Nicje87 schreef:Ik zag ze gisteren ook bij de ah maar dan van always.. deze waren alleen niet om te wassen volgens mij.
Ir111 schreef:Oh! Het is gewoon wasbaar maandverband!
Blijft de vraag over het zwemmen staan. Zoals ik de site lees kun je zwemmen terwijl je ongesteld bent.
Gebruikers op dit forum: anjali, Annienke, F_Orumster, GumGum Verity, November108, stijntilla, Tooske, Wispeltuur en 23 bezoekers