Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
brokjes schreef:Ik had/heb dit ook. Op de middelbare school en later ook op het HBO kon ik letterlijk tijdens de lessen of een lezing in slaap vallen. Ergste was een keer bij een opdrachtgever.
Het is na zo'n slaapje altijd wel weg. Lijkt alsof mijn hersenen even rust nodig hebben en vallen dan letterlijk uit
Ik heb dit wel alleen bij inactiviteit, dus zitten en luisteren. Ik denk dat in zo'n geval een rondje wandelen wel goed zou doen.
love_western schreef:Zie alleeen enorm tegen mijn opleiding op. Doe nog verzorgende ig. Maar heb op maandag de hele middag les. Dinsdag eerst 's middags thuis online les. En dan van 18.30 tot 22.15 les op school.
Ben dan 23.15 thuis. En andere ochtend gaat om 05.30 de wekker weer. Omdat ik om 07.00 op stage moet zijn.
En heb 24 uur per week stage.
Dus ben enorm bang dat ik dit niet ga trekken.
Popstra schreef:Ik mis wel nog een grote veroorzaker van vermoeidheid hier namelijk het constant op Social media zitten!
Heeft men pauze, social media.. onder het eten, social media...voor je gaat slapen, social media....echt velen zijn er ongemerkt enorm verslaafd aan geworden en het betekend dat je brein dus eigenlijk nooit rust heeft. Dit resulteerde in moe zijn en daar gaat je lichaam weer op reageren.
Zo is ook de behoefte aan sex onder de jongeren flink gedaald omdat ze constant op hun mobiel zitten te loeren ipv naar elkaar.
Best een dingetje om over na te denken.
Gebruikers op dit forum: _Cubby_, anjali, atilla, beauty1love, Dancyy, Drico, DWensink, E4D, Femke_Tweety, juval, Lanoca, Lijsken, Liselot, Marike12, nijnthju, Patriesje, Renee, rocky_1995, SemrushBot, senna21, Sterrendief, Supervixen, U2andI, Wammes1988, wendyh, WendyKtH, Winged, Winterram, xLeoniee, Yavanna, zonneglans en 44 bezoekers