Helaas wederom opgenomen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardenfann4
Berichten: 1354
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Re: Helaas wederom opgenomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 16:26

Fijn dat je weer thuis bent! Maar rustig aan doen en aansterken. Jammer van de buikkrampen, daar kun je via de arts niets voor krijgen? Sterkte en beterschap.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 22:01

Je darmen moeten een soort van herstellen, gaat even duren.Ik hoop dat je snel op knapt.

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 21:12

fenja schreef:
super bedankt voor het virtuele bloemetje. Het gaat langzaam aan een beetje beter. Wel is mijn hele buik en dan met name mijn darmen geheel ontregeld. ik ben nu dus verschrikkelijk aan de dunne. Wat erg vervelend is maar niet zo gek gezien alle medicatie die ik heb gehad om de boel weer doorgangkelijk te krijgen. Ook ben ik erg snel moe en heb echt elke dag wel een powernap nodig. Ik dacht dat ik meer conditie had maar dat valt toch nog vies tegen. Ook gewoon even door de winkel is vermoeiend mede doordat je weer allemaal mensen om je heen hebt en tegen komt.

Maar de aanhouder wint en ik weet dat dat allemaal langzaam aan beter mpet worden maar kost best veel energie. ik was een paar dagen ook van de paracetamol af maar vanwege de aanhoudende buikkrampen ben ik die weer gaan slikken.
tot zo ver even een update


Beterschap

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 21:29

Hoe gaat het nu met je?

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Helaas wederom opgenomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 11:11

Hoe gaat het nu met je darmen? zijn ze weer normaal gaan doen? en de moeheid?

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-20 14:36

moe ben ik nog steeds erg snel en de darmen zijn ook nog steeds niet weer als normaal aan het werk. Als ik naar de wc moet is het hollen anders ben ik te laat. wat dus best wel vervelend is voornamelijk als je ergens naar onderweg bent. Of ergens bent waar je door de corona niet meer naar de wc mag.
ik zie een heel klein beetje verbetering hopelijk gaat dat doorzetten.

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:43

Hoe gaat het TS?