Ik ben even aan het twijfelen.
Momenteel ben ik lid van een animatie team op een vakantie park. Gister avond zijn we met het hele team gaan zwemmen, en ben ik toen ik vanuit het zwembad het bubbelbad in klom met mijn volle gewicht op de puntjes van mijn tenen terecht gekomen. Ik had meteen al behoorlijk last, en kan het niet hebben als ik op het bovenste kootje van mijn kleine teen, en de teen ernaast tik.
Vanochtend werd ik wakker en zag het er zo uit:

Ik wilde eerst mijn kleine teen aan de teen ernaast tapen, omdat dat waarschijnlijk toch het enige is wat een eventuele arts kan doen. Maar toen ik de binnenkant van de andere teen zag, en mede doordat ik daar ook dezelfde pijn aan heb heb ik eerst de teen naast de kleine teen aan de teen daarnaast getaped, en daarna de kleine teen weer aan dat geheel.

Zo heb ik het nu. Ik blijf echter ondanks paracetamol nog flink pijn houden, en de teen links naast het getapede geheel lijkt nu ook een beetje te verkleuren.
Is het nodig dat ik hier alsnog dit weekend even naar laat kijken? Of is het inderdaad zo dat ze hier verder niks mee kunnen.
Alvast bedankt voor het meedenken