Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
_Penotti schreef:Wel bekende ruiterblessure
Maar inderdaad gewoon die pleister er op. Haal je hem er weer af als je daar weg gaat.
Jolliegirl schreef:Om blaren te krijgen moet je aardig aan die teugels rukken... .
Jolliegirl schreef:_Penotti schreef:Wel bekende ruiterblessure
Maar inderdaad gewoon die pleister er op. Haal je hem er weer af als je daar weg gaat.
Mijn gedachte..
Om blaren te krijgen moet je aardig aan die teugels rukken...
Bekend instructeursprobleem.. Niet goed leren rijden.
Pleister erop.. En als je weggaat idd weer eraf. Vooral niet teveel aanzitten.
Brainless schreef:Jolliegirl schreef:Om blaren te krijgen moet je aardig aan die teugels rukken... .
Nee hoor.
Natuurlijk kan dat ook een oorzaak zijn, maar ik krijg bij bepaalde teugels ook snel(ler) blaren, vooral bij dit zweterige weer of rijden in de regen (en als ik een tijdje niet gereden heb).
En ja dan rij ik met een los teugeltje door het bos.
Kookaburra schreef:Nu heb ik straks een sollicitatiegesprek en drupt er uit de blaren nog wondvocht. Het liefst laat ik blaren aan de lucht drogen, maar met dit warme weer is dat nog geen groot succes.
GDG schreef:Kookaburra schreef:Nu heb ik straks een sollicitatiegesprek en drupt er uit de blaren nog wondvocht. Het liefst laat ik blaren aan de lucht drogen, maar met dit warme weer is dat nog geen groot succes.
Ik heb eigenlijk altijd dat als ik een blaar doorprik en zachtjes leegmaak het de volgende dag gewoon droog is, sta er dus wel van te kijken dat het nog steeds drupt. Heb je er iets opgesmeerd dan? Of niet leeggemaakt?
Kelly_ann schreef:Was ook erg aangenaam haren wassen met shampoo enzo, prikt als de hel.
Zo'n speciale blarenpleister lijkt me ook het proberen waard, die zijn doorzichtig. Maar die horen wel te blijven zitten tot de blaar geneest.
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Frummel01, GrapeshotBot, Majestic-12, Mo_Noah, plutolover, Poldermenner, scrabbel, secricible, Selina, Supervixen en 23 bezoekers