Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
tengeltje11 schreef:@Ceetje,dank voor je reactie,want ik heb al zo goed als mijn hele leven enorm veel last van snotneuzen en niezen,oorzaak tot op heden onbekend en leef er gewoon mee,maar als er een verband zou zijn tussen beiden, zou dat ideaal zijn natuurlijk!
Ceetje_bokt schreef:tengeltje11 schreef:@Ceetje,dank voor je reactie,want ik heb al zo goed als mijn hele leven enorm veel last van snotneuzen en niezen,oorzaak tot op heden onbekend en leef er gewoon mee,maar als er een verband zou zijn tussen beiden, zou dat ideaal zijn natuurlijk!
Ik ben nog niet helemaal op de hoogte, maar het zou kunnen zijn dat je te weinig enzym (DAO) aanmaakt. Achteraf hielpen hooikoortstabletjes mij aan het begin van de Corona ellende en kon ik weer gewoon naar het werk, want het was geen verkoudheid maar mijn ‘normale’ snotneus. Nu valt dat pas op, maar die tabletjes zijn natuurlijk anti-histamine en dat past weer in dit plaatje.
Gebruikers op dit forum: BeFunny, Century, Chita, maessie, Mizora, Rebel_Jits, Twilight, YandexBot en 22 bezoekers