Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Sky_As schreef:Eerste hulp verlenen ben ik ook niet geschikt voor, dus mocht er zoiets voorvallen, heeft toch niemand iets aan mij, ik kan het gewoon niet.....
brokjes schreef:Wat een naar probleem!
Ik denk dat een professional je het best hiermee kan helpen, omdat het zo diep dit.
Vind het geen rare of irrationele angst hoor
Sterkte!
Pandora2 schreef:Dit moet echt heel vervelend zijn dat het je leven zo gaat beheersen, maar ik begrijp het wel.
Ik heb hetzelfde met het stervensproces bij mensen om het zo maar even te noemen. Maar dat is natuurlijk lang niet zo allesoverheersend als bij jou.
Ik meen dat exposure-therapie het meest toegepast wordt bij extreme angsten, maar dan wel via een kundig iemand uiteraard.
Misschien een idee om hieromtrent info te zoeken ?
Mindim schreef:Ik snap dat je bang kunt zijn voor de dood, dat zijn veel mensen. Maar dat het zo je leven beinvloed is iets minder normaal. Ik denk dat je het best met een professional over je angst kunt praten en dat bokt je wat dat betreft niet verder kan helpen.
Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Bo_Y, Eilish, Elastiek, gaucho, herr_balou, inge_romeo, Jooytjee, JoyenUnory, SjakieXX, Tara_13 en 26 bezoekers