Viruswaanzin

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35667
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:50

Het was toch agenda 21 :=
Ik loop echt achter.

Maar goed, als alleen zij overblijven is het maar van korte duur, want dan vergaat de aarde vanzelf als we nu niks ondernemen.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:56

verootjoo schreef:
Het was toch agenda 21 :=
Ik loop echt achter.

Maar goed, als alleen zij overblijven is het maar van korte duur, want dan vergaat de aarde vanzelf als we nu niks ondernemen.


Ik zie net dat agenda 2021 gelieerd is aan agenda 2030
Agenda 21 werd in 1992 door 178 landen en het Vaticaan ondertekend. Met deze agenda wil een globalistische machtselite de totale controle over al het land, water, vegetatie, mineralen, constructie, productiemiddelen, voedsel en energie krijgen.

Agenda 2030 is slechts een tussenstap in Agenda 21, zoals 2020, 2025 en 2050 dat ook zijn. In 2050 moet dit perfide plan, met hulp en steun van grote globalistische namen zoals Ford, Rockefeller, Soros, Gates, Zuckerberg, Musk, de paus, en last but not least Rothschild, zijn voltooid. In 2050 moeten alle natiestaten zijn opgeheven, en is de wereldbevolking geconcentreerd in een aantal mega-steden die hele staten en landen kunnen omvatten (zoals Nederland samen met België en het Duitse Roergebied één grote stad moet worden)
Bron : een website die ik niet ga linken..

Nou goed, op zich kunnen er inderdaad wel wat goeie films over gemaakt worden denk :j
NB: In Time was ook een prima film :D

BigOne
Berichten: 38438
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:59

Ik ken alleen de Ryam agenda }>

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:00

bigone schreef:
Ik ken alleen de Ryam agenda }>

:')

Ik heb het natuurlijk gegoogled :D #ikgoogleALLES :P

Roodvos

Berichten: 6713
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:10

Cer schreef:
Agenda 2030 is slechts een tussenstap in Agenda 21, zoals 2020, 2025 en 2050 dat ook zijn. In 2050 moet dit perfide plan, met hulp en steun van grote globalistische namen zoals Ford, Rockefeller, Soros, Gates, Zuckerberg, Musk, de paus, en last but not least Rothschild, zijn voltooid. In 2050 moeten alle natiestaten zijn opgeheven, en is de wereldbevolking geconcentreerd in een aantal mega-steden die hele staten en landen kunnen omvatten (zoals Nederland samen met België en het Duitse Roergebied één grote stad moet worden)
Bron : een website die ik niet ga linken..

Nou goed, op zich kunnen er inderdaad wel wat goeie films over gemaakt worden denk :j
NB: In Time was ook een prima film :D

Daar zijn al boeken en films over gemaakt hoor. Die spelen zich af op het Amerikaanse continent, maar laat zich met enige fantasie ook prima situeren in Europa :j .
Google maar eens op Hunger Games of Hongerspelen ;) :D

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:16

die boeken heb ik gelezen én de films gezien :P
Maar dat vond ik meer een samenvoeging van Amerika waarbij de districts de 'oude' staten waren.
het aansturen van de hele wereld (inclusief Afrika, Azie ) is nog wel een ander kunstje denk :D

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:18

Cer schreef:
die boeken heb ik gelezen én de films gezien :P
Maar dat vond ik meer een samenvoeging van Amerika waarbij de districts de 'oude' staten waren.
het aansturen van de hele wereld (inclusief Afrika, Azie ) is nog wel een ander kunstje denk :D

Ik blijf het grappig vinden dat sommige mensen uberhaupt denken dat dit mogelijk zou zijn... Zij hebben duidelijk nooit een projectgroep geleidt :')

Femke_Tweety

Berichten: 12016
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:20

AmyII schreef:
Ik blijf het grappig vinden dat sommige mensen uberhaupt denken dat dit mogelijk zou zijn... :') Zij hebben duidelijk nooit een projectgroep geleidt :')


:') :D :')
Laatst bijgewerkt door Femke_Tweety op 26-05-21 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:21

AmyII schreef:
Ik blijf het grappig vinden dat sommige mensen uberhaupt denken dat dit mogelijk zou zijn... Zij hebben duidelijk nooit een projectgroep geleidt :')

_O-

verootjoo
Berichten: 35667
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:30

AmyII schreef:
Cer schreef:
die boeken heb ik gelezen én de films gezien :P
Maar dat vond ik meer een samenvoeging van Amerika waarbij de districts de 'oude' staten waren.
het aansturen van de hele wereld (inclusief Afrika, Azie ) is nog wel een ander kunstje denk :D

Ik blijf het grappig vinden dat sommige mensen uberhaupt denken dat dit mogelijk zou zijn... Zij hebben duidelijk nooit een projectgroep geleidt :')


:') :') herkenbaar.

En als een op zichzelfstaande regering er al zo’n potje van maakt, die van Nederland bv, ik noem maar wat ( :+) hoe gaat in vredesnaam een globalistische regering dat doen. Dan moeten al die mensen wel heel goed kunnen toegeven, dienen, en zichzelf onder een ander plaatsen. Allemaal machtsbeluste types bij elkaar wordt natuurlijk de ondergang :=

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:40

Het verbaast me dat mensen het zulke onzin met zo’n grote stelligheid kunnen rondschreeuwen. En dat er dus kennelijk mensen zijn die er naar luisteren en het nog geloven ook...
Ergens vind ik het wel treurig voor degenen die in dergelijke doemscenario’s geloven ook nog, je zal maar zo wantrouwig in het leven staan.

En dan roepen dat ik de angsthaas (schaap, whatever) ben terwijl ik de meeste angst m.n. bij die mensen terug zie.

Muze
Berichten: 5322
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:42

Wou precies hetzelfde typen
Het zijn constant dezelfde mensen die lopen te schreeuwen , vage Posts delen op Facebook, en dan zeggen dat “ wij” in een angst cultuur leven?
Ik doe gewoon mijn ding..?

Merk wel dat ik er verdrietig van word, en dat er toch echt wel verdeeldheid is.

secricible

Berichten: 25709
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:45

De eerste berichten die ik las over dat tribunaal zou dat in November 2020 plaatsvinden maar daar hoor je nu niks meer van :+

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:46

Ja die verdeeldheid maakt mij ook wel verdrietig. Dan heb ik nog niet eens zo’n enorme last van de verdeeldheid online maar ik merk het op stal bijvoorbeeld ook, ik heb me daar echt af en toe niet op mijn gemak gevoeld. Daar lopen dus van Haga en FvD stemmers rond die er nog voor uit komen ook. En als ik dan zie wat voor waanzin díé mensen online verkondigen... :n
Ik hou ze bewust op afstand (wat zij dan weer niet snappen) omdat ik het risico van besmetting via hen te groot vind, waardoor zij mij weer een angsthaas vinden.

Ik zou zó blij zijn als al die ellende gewoon voorbij/ weg is... Bovenstaande maakt dat ik bíjna op zoek ga naar een andere plek en ik moet bekennen: als ik een betere plek tegenkom sta ik er (hoe leuk ik het hier ook had hoor!) wel voor open.

Muze
Berichten: 5322
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:48

Dat herken ik. Ik voel me op sommige plekken ook niet fijn meer.
Tevens ook wel mensen kwijtgeraakt hierdoor, of bepaalde mensen waar ik nog wel wilde lessen of dergelijke dingen die constant deze rommel delen op Facebook...

Roodvos

Berichten: 6713
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:50

Ach, de BV Nederland valt nog best wel mee vergeleken met bijvoorbeeld:
Wit Rusland: https://nos.nl/artikel/2382365-loekasje ... ties-komen
Mali: https://nos.nl/artikel/2382238-is-mali- ... en-premier
Syrië: https://nos.nl/artikel/2382339-presiden ... -te-kiezen
Zomaar even een greep uit het nieuws van de laatste dagen.

Ik heb net even nagedacht, en het is mij ineens duidelijk geworden :j.
Met het vaccin krijgen we een 5G chip zodat "ze" ons kunnen volgen. Nou is dat niet spannend, want "ze" weten al prima waar ik woon en werk (zie je jaarlijkse vooringevulde belastingaangifte).
Alleen weten "ze" nog niet waar ik ben als ik niet woon of werk. En daarom is de I&R registratie van de paarden nu het leven geroepen :j ! Want via de stamboekregistratie weten "ze" welke paarden ik op naam heb, en via de I&R registratie weten "ze" nu ook waar die staan :)* .
Ik snap nu alleen nog niet waarom het "volg-chip" is en geen "kooplust-chip". Mij iedere week aansporen tot het kopen van volledig nutteloze zaken valt volgens mij veel meer aan te verdienen :$ dan alleen maar weten waar ik uithang.

Tiggs

Berichten: 7536
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 12:23

Cowboy55 schreef:
Cer schreef:
Oh, had je die nog niet gehoord? Ik hoorde deze zelfs bij een cosmetisch chirurg waar ik was enige tijd geleden ( :oo ) Het was ongeveer zoiets:
Omdat de vaccins nu niet goed doorgetest zijn (want de dierproeven zijn overgeslagen) zijn de vaccins gevaarlijk. Binnen twee jaar zijn de mensen die gevaccineerd zijn, overleden door de vaccins. Alleen de mensen die nadenken en zich niet laten vaccineren, zullen overleven... :j
(....en dan volgt het tribunaal enzo... )

Ik ben daar na behandeling weggegaan en ga niet meer terug :+


Ach, als dat de mensen zijn die over blijven kan ik niet wachten om te sterven agv mijn vaccinatie......


Als mijn familie, vrienden en collega’s allemaal het loodje leggen vanwege het vaccin, dan ben ik blij dat ik ook ga.
En wat te denken van alle artsen die overlijden tgv het vaccin!

Edit: die rechters, wat nou als die ook gevaccineerd en dus dood zijn! Wie zitten er dan in dat tribunaal?

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 12:29

AmyII schreef:
Het verbaast me dat mensen het zulke onzin met zo’n grote stelligheid kunnen rondschreeuwen. En dat er dus kennelijk mensen zijn die er naar luisteren en het nog geloven ook...
Ergens vind ik het wel treurig voor degenen die in dergelijke doemscenario’s geloven ook nog, je zal maar zo wantrouwig in het leven staan.

En dan roepen dat ik de angsthaas (schaap, whatever) ben terwijl ik de meeste angst m.n. bij die mensen terug zie.


Ik vraag mij wel eens af , of die mensen dezelfde angst voelen , als wat ik voel voor ziektes. Toen ik nog in de fase zat dat het 24/7 mijn leven beheerste voelde ik mij echt vreselijk.

Ik neem aan dat er bij die mensen ook een stuk angst inzit. Angst voor de toekomst en het onbekende.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 14:40

Ik weet niet of de angst die zij ervaren of voelen te vergelijken is met de angst die jij voelt, de angst die iij hebt voor ziektes zit heel erg diep bij jou, tot lichamelijke klachten aan toe. Wel wil ik je in elk geval meegeven dat ik je erg gegroeid vind het afgelopen jaar, zeker als ik jouw berichten zo lees. De stappen die jij hebt gezet zijn echt enorm groot en goed. Keep up the good work!

nps
Berichten: 1991
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 16:15

AmyII schreef:
Cer schreef:
die boeken heb ik gelezen én de films gezien :P
Maar dat vond ik meer een samenvoeging van Amerika waarbij de districts de 'oude' staten waren.
het aansturen van de hele wereld (inclusief Afrika, Azie ) is nog wel een ander kunstje denk :D

Ik blijf het grappig vinden dat sommige mensen uberhaupt denken dat dit mogelijk zou zijn... Zij hebben duidelijk nooit een projectgroep geleidt :')



:') :D

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 21:40

Roodvos schreef:
...

Ik snap nu alleen nog niet waarom het "volg-chip" is en geen "kooplust-chip". Mij iedere week aansporen tot het kopen van volledig nutteloze zaken valt volgens mij veel meer aan te verdienen :$ dan alleen maar weten waar ik uithang.


Maar hoe meer ze van je weten hoe gerichter ze jou reclame kunnen laten zien :+

Gnome
Berichten: 8456
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 21:51

Als de wereld echt zo'n hel gaat worden als iedereen voorspelt, kun je beter wel het levensgevaarlijke vaccin nemen. Dan ben je er tenminste niet meer om het mee te maken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 21:54

ingedebruijn schreef:
Als de wereld echt zo'n hel gaat worden als iedereen voorspelt, kun je beter wel het levensgevaarlijke vaccin nemen. Dan ben je er tenminste niet meer om het mee te maken :+


Haha pcies :')

ImkeTarek

Berichten: 2273
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:35

Roodvos schreef:
Ik heb net even nagedacht, en het is mij ineens duidelijk geworden :j.
Met het vaccin krijgen we een 5G chip zodat "ze" ons kunnen volgen. Nou is dat niet spannend, want "ze" weten al prima waar ik woon en werk (zie je jaarlijkse vooringevulde belastingaangifte).
Alleen weten "ze" nog niet waar ik ben als ik niet woon of werk. En daarom is de I&R registratie van de paarden nu het leven geroepen :j ! Want via de stamboekregistratie weten "ze" welke paarden ik op naam heb, en via de I&R registratie weten "ze" nu ook waar die staan :)* .
Ik snap nu alleen nog niet waarom het "volg-chip" is en geen "kooplust-chip". Mij iedere week aansporen tot het kopen van volledig nutteloze zaken valt volgens mij veel meer aan te verdienen :$ dan alleen maar weten waar ik uithang.

Gezien het overgrote merendeel van de bevolking een mobiele telefoon heeft en die constant bij zich draagt, was die volgchip al niet écht meer nodig, lijkt me.... Want "ze" kunnen je daar ook al mee volgen.
(Enige nadeel voor "hen" is dat deze chip niet vast zit aan/in de persoon.. Dus daar kun je dan nog over discussieren)

Edit; lees nu dat ik dit iets te serieus breng misschien :+ .
Komt er dus weer op neer dat ik denk dat elke complot theorie echt té makkelijk onderuit te halen vind

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 23:20

AmyII schreef:
Ik weet niet of de angst die zij ervaren of voelen te vergelijken is met de angst die jij voelt, de angst die iij hebt voor ziektes zit heel erg diep bij jou, tot lichamelijke klachten aan toe. Wel wil ik je in elk geval meegeven dat ik je erg gegroeid vind het afgelopen jaar, zeker als ik jouw berichten zo lees. De stappen die jij hebt gezet zijn echt enorm groot en goed. Keep up the good work!


Dankjewel dat vindt ik heel aardig van je om te horen :D

Het gaat nog steeds goed trouwens , laats op stage helaas toch een corona geval ( gelukkig niemand besmet , dus weer mazzel gehad) maar was ik ook zeer relaxt onder. Natuurlijk was bijna iedereen verkouden ( ging ook nog een ander virus gelijktijdig rond) en ik heb natuurlijk als enige niks gehad. Vond ik ook wel eens een keer fijn :')