Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Femke_Tweety

Berichten: 12008
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:14

Ooh, er is altijd wel iets anders om tegenaan te schoppen.

Dat soort mensen bindt altijd íets.

ImkeTarek

Berichten: 2273
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:18

CharleyT schreef:
ImkeTarek schreef:
Daarbuiten maakt het vaccin je ook onvruchtbaar...
Dus ofwel heeeel veel doden door het vaccin, ofwel een zeer grote stop in geboorte voor een zéér lange tijd..
Linksom of rechtsom, dit vaccin gaat helpen met de overbevolking :+


Tuurlijk joh, mag hopen dat je het sarcastisch bedoelt. Zo niet dan klets je uit je nek.

Hoooo, rustig! Ik had gehoopt dat mn verwoording en het gebruik van de :+ duidelijk maakte dat ik idd sarcastisch was...
Ik heb vorige week zelf mn eerste vaccin gehad, dus geloof dit idd niet

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 09:58

Dat wilde coronavirus, dat is toch wel zorgelijk. Tot nu toe liepen ze netjes aan het lijntje... :D :+

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:30

herr_balou schreef:
Daarbij waren in het (vroege) najaar van 2019 ook in Europa al ziektegevallen die later COVID-19 bleken te zijn.


In september in Italië al.

Cer

Berichten: 30197
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:31

Hm, dat kan ik dan weer nergens vinden.. zijn daar ook linkjes van?

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:32

Cer schreef:
Nou en ze besteden er ook zoveel tijd aan :oo Toen ik net even aan het zoeken was naar dat tribunaal verhaal (gelukkig erg lastig te vinden) stuitte ik op websites met pagina's aan langdradige verhalen over waarom het allemaal zo gevaarlijk is (en mind control, chips, proefmensen, angstcultuur bla bla)

Ik vraag me af wat deze mensen over twee jaar nog te doen hebben? (er even vanuit gaande dat ze ongelijk hebben natuurlijk, want anders vraag ik me helemaal niks meer af tegen die tijd :') :+ )


Zouden ze dan nog steeds zitten in de fuiken met kinderbloeddrinkende elites in tunnels onder de grond? :+

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:33


Cer

Berichten: 30197
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 11:36


Kinke

Berichten: 20548
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:23

Bedankt Cer en Vayo, ben weer een stuk wijzer geworden ;)
En ik maar hopen dat ik deze week of volgende week m'n oproep zou krijgen. Blij dat ik nu beter weet ;) :D

Roodvos

Berichten: 6682
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:27

Ik ben wel, al even geleden, een artikel tegen gekomen waar wetenschappers met de bestaande kennis over de besmettelijkheid en verspreiding van het virus zijn gaan terug rekenen. En tot de conclusie zijn gekomen dat "patiënt 0" ergens in september/oktober 2019 gezocht moet worden. Maar dat is dan in China, niet in de EU.

En als ik mij het artikel goed herinner had dat WHO-team bij het bezoek/onderzoek aan "de vleermuisgrot" ook geconstateerd dat in het nabijgelegen dorp veel mensen met "Covid-19-achtige-verschijnselen" waren (geweest).

Het is dus theoretisch niet ondenkbaar dat er zich al voor februari/maart 2020 een enkel individueel geval heeft voorgedaan in Europa. Doordat iemand op reis is geweest of thuis met een reiziger in aanraking is gekomen.

Maar zo'n grootschalig % als wat in de Italiaanse onderzoek beweert wordt? Nee, dat geloof ik niet. Als je weet dat we in NL in het najaar nog maar op 5% zaten:
https://www.rivm.nl/pienter-corona-studie/resultaten
Als toen daadwerkelijk al ruim 11% antistoffen in het bloed had, dan hadden we dat al veel eerder gemerkt aan de ziekenhuis- en IC-opnames.

Zebrastreep

Berichten: 9798
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:30

Ik denk ook dat toentertijd het virus misschien nog minder 'erg' was. Dat de eerste gevallen misschien alleen een snotneus hadden bij wijze van en dat het daarna is gaan muteren naar wat het nu is. Het zou mij in ieder geval niks verbazen als er al eerder gevallen zijn geweest in bijvoorbeeld Nederland en of een ander land in Europa.

En misschien kennen ze het in China al wel langer , maar hebben ze dat stil gehouden.

Femke_Tweety

Berichten: 12008
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:40

Erg onwaarschijnlijk allemaal.

Cer

Berichten: 30197
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:42

Nja, dat vind ik bij deze toch niet..
Hoezo is het erg onwaarschijnlijk dat in het grootste onderzoekscentrum naar virussen juist dit mis zou kunnen gaan? Daar werken toch ook gewoon mensen?
Het is niet in een vage markt in Indonesie onstaat.. nee, maar wel om de hoek van Wuhan... dát is toevallig zeg :+

Karl66

Berichten: 29756
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:58

nynke55 schreef:
Dat wilde coronavirus, dat is toch wel zorgelijk. Tot nu toe liepen ze netjes aan het lijntje... :D :+


De nieuwe pennydroom, geen wilde hengst om te temmen, maar een wild coronavirus om te temmen _O-

Roodvos

Berichten: 6682
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 14:59

Cer schreef:
Nja, dat vind ik bij deze toch niet..
Hoezo is het erg onwaarschijnlijk dat in het grootste onderzoekscentrum naar virussen juist dit mis zou kunnen gaan? Daar werken toch ook gewoon mensen?
Het is niet in een vage markt in Indonesie onstaat.. nee, maar wel om de hoek van Wuhan... dát is toevallig zeg :+

Ik ben niet zo bekend in en met China, zeg maar gerust niet :+ , maar zou het niet zo kunnen zijn dat het andersom is? Dat het laboratorium juist daar zit omdat die streek van China van oudsher een broeinest van nieuwe ziektes is?
Ik weet het niet hoor, ik bedenk ook maar wat.
Een beetje als dat je een universiteit voor waterbouwkunde eerder verwacht in een deltagebied dan in de woestijn. En hoezo is het dan toevallig dat er in NL een dijkdoorbraak is en niet in de Sahara. Zoiets.

Cer

Berichten: 30197
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:03

Ja, dat kan ook :j
En daarom is het ook weer niet gek dat ze juist daar onderzoek doen, dat ze juist daar gevaarlijke virussen hebben / maken / onderzoeken etc en dat er wellicht wat misgaat..

Zo'n centrum in het midden van de woestijn is denk wel iets veiliger voor het geval er wat mis gaat.. maar ook niet heel practisch :+

Enfin, gelukkig staat virus waanzin weer te demonstreren in Den Haag vandaag.. dat die mensen niet moe worden van zichzelf :x

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:26

De demonstraties worden steeds minder druk bezocht lijkt wel.

Even op de livestream van revrouwlutie gekeken en het is werkelijk waar één zielige vertoning hahahaha. Nog geen twee dozijn, meer agenten dan wappies.
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 25-05-21 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne
Berichten: 38349
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:51

:') het
Arabesk schreef:
De demonstraties worden steeds minder druk bezocht lijkt wel.

Mooi weer ridders .

Cowboy55
Berichten: 8503
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:21

Ben vrijdag gevaccineerd (deel1). Geen centje pijn.

En dank zij de 5G chip die ze me stiekem ingespoten hebben hoeft mijn wederhelft me niet meer te appen:”waar ben je?”. Kan ze gewoon op haar mobiel zien met Google Earth. En ik heb super mobiele ontvangst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:42

Cowboy55 schreef:
Ben vrijdag gevaccineerd (deel1). Geen centje pijn.

En dank zij de 5G chip die ze me stiekem ingespoten hebben hoeft mijn wederhelft me niet meer te appen:”waar ben je?”. Kan ze gewoon op haar mobiel zien met Google Earth. En ik heb super mobiele ontvangst.


En blijft er nu ook een magneetje op je arm plakken? :D

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:28

Stille mee lezer hier :o

Ik ben normaal nooit ziek, Maar eind 2019 rond oud en nieuw ben ik heel erg ziek geworden.
Had koorts en een fikse bijholte ontsteking, Ook had ik erg veel moeite met ademen, Er was toen nog zeer weinig over Covid bekent, Maar ik heb het zeer sterke vermoede dat ik eind 2019 Covid heb gehad {weet het natuurlijk niet zeker, Er was nog niet eens bekent dat het toen al aan het verspreiden was, Laat staan dat er getest kon worden}

Roodvos

Berichten: 6682
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:39

Cowboy55 schreef:
Ben vrijdag gevaccineerd (deel1). Geen centje pijn.

En dank zij de 5G chip die ze me stiekem ingespoten hebben hoeft mijn wederhelft me niet meer te appen:”waar ben je?”. Kan ze gewoon op haar mobiel zien met Google Earth. En ik heb super mobiele ontvangst.

Ik heb wel een betere helft maar geen wederhelft, kan ik dan kiezen voor een chipvrij vaccin? :+

@Angrywolf, dat zou natuurlijk kunnen. Maar het kan ook net zo goed een griep zijn geweest of een ander verkoudheidsvirus. Ik heb anders elke winter wel een periode waarin ik alles dicht heb zitten, alleen nu met het thuiswerken, mondkapjes en afstand houden geen last gehad.

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:59

@Roodvos.

Dat is het nou juist ik heb normaal nooit de griep, Wel af en toe verkouden, Maar dit was dus vele malen erger dan een normale verkoudheid, Heb me in jaren niet zo slecht gevoeld als toen, Vandaar dat ik het vermoeden heb dat het Covid is geweest.

Echwel

Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:28

Afbeelding
Echt he wappie

Kinke

Berichten: 20548
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:30

8)7
Benieuwd of die pups ook geënt worden