Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zebrastreep

Berichten: 9784
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:46

irryproppy schreef:
Hee wat leuk een gelijkgestemde hier.
Ik ben vanaf het begon al bezig geweest om mensen te laten zien wat er werkelijk achter dit patent c 19 zit.
Ooit van NWO gehoord?
New World Order opgezet door elitaire bonzen
Zoek maar eens op en kijk ook eens bij UN daar staat het hele plan.
EU agenda staat het ook in.
Wat er nu gebeurdis dus de uitrol van dat plan,om mensen uit te moorden dmv dodelijke vaccins en de rest slaven te maken dmv mRNA die je DNA veranderen dmv vaccins met nano chips COVIPAS zodat alleen gevaccineerde beter gezegd gechipte mensen wat mogen(op vakantie bv).
En nee dit is geen onzin!
Valt het je niet op dat ze overal in bijna elk land hetzelfde uitvoeren?
Lockdown,versoepelingen,geen doden meer tellen maar meer testen dus meer besmettingen,die dus niks zeggen dat men ziek is!
Dan mondkapjes en straks de 2e golf nog ergere lockdown.
Pure bangmakerij.
Begin met niet meer naar de MSM te kijken,luisteren dat scheelt al veel onzin en angstmakerij.
Zoek zelf er zijn kanalen genoeg die het echte verhaal achter deze nu epedemie is.
Volg trump eens op twitter,ik ben geen fan van hem maarwat hij tot nu toe gedaan heeft zegt genoeg.
Over viruswaanzin ben ik niet zo fan van.
Zit voor mij op een te zweverig niveau,maar die rechtzaken die er gaan komen tegen staat zijn wel goed!
Vooral die tegen het schenden van onze grondwetten en mensenrechten!
Komen er nu ong.6 de komende maanden.
Jensen is grappig en komt ook met goede info.
Cafe weltschmertz kan je beter kijken.
Blue tiger ook alle op de bekende kanalen te bekijken.
Ze hadden die mondkapjes verplichting pas behandeld,dat is dus t egen de grondwet en juridisch onmogelijk om dat te verplichten.
Zelfs een MSM kanaal kwam er mee
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/27/al ... KQrEEFD3m8


#illuminaticonfirmed

Zulke verhalen bestaan al sinds het begin van de mensheid ze worden ook wel complotheorieen genoemd. Natuurlijk is het New World Order mij wel eens voorbij gekomen. Geloof ik er in ? Misschien wel misschien niet? Geloof ik in de illuminatie en New World Order misschien wel en niet? Er zitten dingen in wat waar kan zijn en ik weet ook wel naar welke kant je op wilt als het gaat om Donald Trump.

Wel moet je je echt niet teveel inlezen.... Ik werd er op een gegeven moment zo raar van dat ik er mee ben gestopt. Klasgenoot van mij die er ooit mee kwam was doodsbang ervoor dat als er info werd verspreid dat ze haar kwamen 'vermoorden'. Net als Tupac , Micheal Jackson enz. Dus als je daar ook in geloofd pas zeker maar op wat je zegt voor je het weet.... The New World order is niet zo fan van mensen die dit verspreiden.

En wat je doet is net zo goed angst aan zaaien. Denk logisch na iedereen uitmoorden om dan de wereld over te nemen om wat over te nemen als er niemand meer is. Als je bang bent voor een chip ze volgen je toch al overal zolang je gebruikt maakt van het internet.

In dit geval is internet heel gevaarlijk!

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:47

irryproppy schreef:
Hee wat leuk een gelijkgestemde hier.
Ik ben vanaf het begon al bezig geweest om mensen te laten zien wat er werkelijk achter dit patent c 19 zit.
Ooit van NWO gehoord?
New World Order opgezet door elitaire bonzen
Zoek maar eens op en kijk ook eens bij UN daar staat het hele plan.
EU agenda staat het ook in.
Wat er nu gebeurdis dus de uitrol van dat plan,om mensen uit te moorden dmv dodelijke vaccins en de rest slaven te maken dmv mRNA die je DNA veranderen dmv vaccins met nano chips COVIPAS zodat alleen gevaccineerde beter gezegd gechipte mensen wat mogen(op vakantie bv).
En nee dit is geen onzin!
Valt het je niet op dat ze overal in bijna elk land hetzelfde uitvoeren?
Lockdown,versoepelingen,geen doden meer tellen maar meer testen dus meer besmettingen,die dus niks zeggen dat men ziek is!
Dan mondkapjes en straks de 2e golf nog ergere lockdown.
Pure bangmakerij.
Begin met niet meer naar de MSM te kijken,luisteren dat scheelt al veel onzin en angstmakerij.
Zoek zelf er zijn kanalen genoeg die het echte verhaal achter deze nu epedemie is.
Volg trump eens op twitter,ik ben geen fan van hem maarwat hij tot nu toe gedaan heeft zegt genoeg.
Over viruswaanzin ben ik niet zo fan van.
Zit voor mij op een te zweverig niveau,maar die rechtzaken die er gaan komen tegen staat zijn wel goed!
Vooral die tegen het schenden van onze grondwetten en mensenrechten!
Komen er nu ong.6 de komende maanden.
Jensen is grappig en komt ook met goede info.
Cafe weltschmertz kan je beter kijken.
Blue tiger ook alle op de bekende kanalen te bekijken.
Ze hadden die mondkapjes verplichting pas behandeld,dat is dus t egen de grondwet en juridisch onmogelijk om dat te verplichten.
Zelfs een MSM kanaal kwam er mee
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/27/al ... KQrEEFD3m8


Laat je vooral niet hinderen door enige kennis van epidemiologie of biologie in het algemeen. :')

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:49

@irryproppy.
Kun je mij uitleggen hoe alles bangmakerij is maar geloven in NWO, nanochips, uitmoorden e.d. is de waarheid.
Dat lijkt mij allemaal angstaanjagender dan het virus.

Dodelijke vaccins zijn niet nodig. De natuur heeft meer dan genoeg dodelijke ziekten waar juist al jaren tegen geent wordt.
Je kan dus ook gewoon niet meer vaccineren, behalve dan met het door jouw aangegeven nanochip en de natuur doet de rest.

Had je het logischer gevonden als elk land wat anders had gedaan ipv zoveel mogelijk hetzelfde. Je weet dat er landen waren waar geen lockdown was zoals Zweden, een land waar de president zei dat Wodka drinken voldoende was ( wit rusland).

Ik weet dat er meer zo denken als jij maar voor mij is dat onbegrijpelijk dus mijn excuses als mijn post aanvallend is. Ik probeer het normaal te omschrijven.

Ilse_123

Berichten: 3772
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:51

O Jeetje ik dacht dat al die viruswaanzin dingen grapjes waren van mensen die gewoon asociaal willen rellen (Jensen :')).

Natuurlijk mag je kritisch nadenken over een onderwerp als dit , maar je moet niet stoppen met nadenken :').
Laatst bijgewerkt door Ilse_123 op 28-07-20 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:52

Het aantal besmettingen en doden is relatief afgenomen door de genomen maatregelen. Waarom dan afschaffen?
Je bent toch ook niet van mening dat gordels in de auto moeten worden afgeschaft, omdat sinds de invoering ervan het aantal verkeersdoden is afgenomen?

Safiy93
Berichten: 383
Geregistreerd: 06-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:54

En omdat mensen de maatregelen niet serieus nemen zitten de zzp’ers die ik ken en vele bedrijven straks weer met financiële zorgen in een volgende lockdown. Alvast bedankt daarvoor!
Ik kan hier zo kwaad om worden! Dat jij het niet serieus neemt prima, maar je brengt er ook andere mensen mee in gevaar. Medisch gezien én financieel.
Laatst bijgewerkt door Safiy93 op 28-07-20 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Lukasje
Berichten: 11296
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:55

irryproppy schreef:
Hee wat leuk een gelijkgestemde hier.
Ik ben vanaf het begon al bezig geweest om mensen te laten zien wat er werkelijk achter dit patent c 19 zit.
Ooit van NWO gehoord?
New World Order opgezet door elitaire bonzen
Zoek maar eens op en kijk ook eens bij UN daar staat het hele plan.
EU agenda staat het ook in.
Wat er nu gebeurdis dus de uitrol van dat plan,om mensen uit te moorden dmv dodelijke vaccins en de rest slaven te maken dmv mRNA die je DNA veranderen dmv vaccins met nano chips COVIPAS zodat alleen gevaccineerde beter gezegd gechipte mensen wat mogen(op vakantie bv).
En nee dit is geen onzin!
Valt het je niet op dat ze overal in bijna elk land hetzelfde uitvoeren?
Lockdown,versoepelingen,geen doden meer tellen maar meer testen dus meer besmettingen,die dus niks zeggen dat men ziek is!
Dan mondkapjes en straks de 2e golf nog ergere lockdown.
Pure bangmakerij.
Begin met niet meer naar de MSM te kijken,luisteren dat scheelt al veel onzin en angstmakerij.
Zoek zelf er zijn kanalen genoeg die het echte verhaal achter deze nu epedemie is.
Volg trump eens op twitter,ik ben geen fan van hem maarwat hij tot nu toe gedaan heeft zegt genoeg.
Over viruswaanzin ben ik niet zo fan van.
Zit voor mij op een te zweverig niveau,maar die rechtzaken die er gaan komen tegen staat zijn wel goed!
Vooral die tegen het schenden van onze grondwetten en mensenrechten!
Komen er nu ong.6 de komende maanden.
Jensen is grappig en komt ook met goede info.
Cafe weltschmertz kan je beter kijken.
Blue tiger ook alle op de bekende kanalen te bekijken.
Ze hadden die mondkapjes verplichting pas behandeld,dat is dus t egen de grondwet en juridisch onmogelijk om dat te verplichten.
Zelfs een MSM kanaal kwam er mee
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/27/al ... KQrEEFD3m8


Heb je ze niet allemaal op een rijtje of schrijf je het scenario van een B-film?

irryproppy

Berichten: 328
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: overal waar de zon schijnt!!!:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:59

nuscaniels schreef:
@irryproppy.
Kun je mij uitleggen hoe alles bangmakerij is maar geloven in NWO, nanochips, uitmoorden e.d. is de waarheid.
Dat lijkt mij allemaal angstaanjagender dan het virus.

Dodelijke vaccins zijn niet nodig. De natuur heeft meer dan genoeg dodelijke ziekten waar juist al jaren tegen geent wordt.
Je kan dus ook gewoon niet meer vaccineren, behalve dan met het door jouw aangegeven nanochip en de natuur doet de rest.

Had je het logischer gevonden als elk land wat anders had gedaan ipv zoveel mogelijk hetzelfde. Je weet dat er landen waren waar geen lockdown was zoals Zweden, een land waar de president zei dat Wodka drinken voldoende was ( wit rusland).

Ik weet dat er meer zo denken als jij maar voor mij is dat onbegrijpelijk dus mijn excuses als mijn post aanvallend is. Ik probeer het normaal te omschrijven.


Zoek het maar op
Doe self research dan zie je wat ik bedoel
Is echt dus geen onzin wat ik vertel.
Ik weet dat het moeilijk te geloven is voor jullie,want jullie zijn door de msm, de propaganda oliebol bang gemaakt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:01

irryproppy schreef:
Zoek het maar op
Doe self research dan zie je wat ik bedoel


Ja, zo kan ik ook wel van alles gaan roepen, maar bewijs leveren, ho maar :')
Kom dan ook met onderbouwing :)

_Nadia_

Berichten: 2653
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:01

irryproppy schreef:
Hee wat leuk een gelijkgestemde hier.
Ik ben vanaf het begon al bezig geweest om mensen te laten zien wat er werkelijk achter dit patent c 19 zit.
Ooit van NWO gehoord?
New World Order opgezet door elitaire bonzen
Zoek maar eens op en kijk ook eens bij UN daar staat het hele plan.
EU agenda staat het ook in.
Wat er nu gebeurdis dus de uitrol van dat plan,om mensen uit te moorden dmv dodelijke vaccins en de rest slaven te maken dmv mRNA die je DNA veranderen dmv vaccins met nano chips COVIPAS zodat alleen gevaccineerde beter gezegd gechipte mensen wat mogen(op vakantie bv).
En nee dit is geen onzin!
Valt het je niet op dat ze overal in bijna elk land hetzelfde uitvoeren?
Lockdown,versoepelingen,geen doden meer tellen maar meer testen dus meer besmettingen,die dus niks zeggen dat men ziek is!
Dan mondkapjes en straks de 2e golf nog ergere lockdown.
Pure bangmakerij.
Begin met niet meer naar de MSM te kijken,luisteren dat scheelt al veel onzin en angstmakerij.
Zoek zelf er zijn kanalen genoeg die het echte verhaal achter deze nu epedemie is.
Volg trump eens op twitter,ik ben geen fan van hem maarwat hij tot nu toe gedaan heeft zegt genoeg.
Over viruswaanzin ben ik niet zo fan van.
Zit voor mij op een te zweverig niveau,maar die rechtzaken die er gaan komen tegen staat zijn wel goed!
Vooral die tegen het schenden van onze grondwetten en mensenrechten!
Komen er nu ong.6 de komende maanden.
Jensen is grappig en komt ook met goede info.
Cafe weltschmertz kan je beter kijken.
Blue tiger ook alle op de bekende kanalen te bekijken.
Ze hadden die mondkapjes verplichting pas behandeld,dat is dus t egen de grondwet en juridisch onmogelijk om dat te verplichten.
Zelfs een MSM kanaal kwam er mee
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/27/al ... KQrEEFD3m8


Holy oliebol wat voor drugs gebruik jij? Sterk spul wel.

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:02

wat ik meestal (eigenlijk altijd :') ) zo'n waardeloos argument vind, is: doe zelf onderzoek!
But why?? Dat hebben die woke mensen toch al gedaan? Dus enlighten me :j

De enige argumenten die ik dan in zo'n draadje zie zijn:
Schaapjes! / Slaap lekker verder! / Ooit kom je erachter! / Je bent een volger! / etc etc... ja met die argumenten kom je er wel :')

hwn
Berichten: 4721
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:02

Wildgirl schreef:
Ik vind het schokkend om te zien hoe wij als land ons zo gemakkelijk laten sturen, bang praten en tegenhouden.


Wees blij dat jullie Nederlanders zich zo makkelijk schikken. De Belgen hebben het er duidelijk moeilijker mee, en dat is te zien aan de cijfers: ik vermoed dat we de kaap van de 10 000 doden zullen overschrijden, nu zijn er al meer doden in België dan er inwoners zijn in mijn gemeente (tegen de 10.000). Al hoor ik wel dat de tellingen in de meeste landen niet zo correct zijn als in België, het werkelijke sterftecijfer ligt vermoedelijk ook elders hoger.

De vergelijking met een gewone griep gaat niet op:
- Covid-19 is veel besmettelijker
- Een gewone griep lijdt maar in 1 op 1000 gevallen tot complicaties die tot ziekenhuisopname/sterfte leiden, dat is bij Covid-19 heel wat hoger.
- Tegen Covid-19 is (nog) geen vaccin
- Bij een gewone griep worden geen maatregelen genomen, en toch neemt een griepepidemie nooit zo'n omvang aan. Beeld je in dat de boel gewoon zijn gang had kunnen gaan, dat was pas een ramp geweest.

Wat ziekenhuizen betreft: mijn overbuurvrouw is verpleegster, en zij heeft heel wat gezien en meegemaakt. Er werden daar ook veel artsen en verplegend personeel getroffen. Door de hoeveelheid Covid-19 patiënten hadden de andere afdelingen er trouwens ook onder te lijden. Stel je voor dat er geen maatregelen genomen werden, dan was het pas een ramp geweest. Mijn pa is in maart gestorven in een ander ziekenhuis (kanker) en zijn laatste kamergenoot heeft Covid-19 opgelopen tijdens zijn ziekenhuisverblijf, was al naar een revalidatiecentrum om te herstellen maar is alsnog gestorven op de leeftijd van 61 jaar.

@Wildgirl, wie zegt dat jouw contactpersonen juist geen te rooskleurig verhaal ophangen?

Voor mij is het simpel: geloof de regering en vooral de virologen, wees extra voorzichtig, en bewaar je kritische vragen totdat het beestje uitgeroeid is, nu staat er teveel op het spel om mensen aan het twijfelen/overtreden te brengen.

Ik merk trouwens dat ik meer en meer dictatoriale trekjes krijg, van mij zou het leger zelfs op straat mogen patrouilleren om de regels te laten naleven. :)

@Irryproppy, ik weet niet of ik dit mag zeggen op Bokt of dat ik nu een ban krijg, maar als jij werkelijk gelooft wat je zegt, maak je best dringend een afspraak bij een goede psychiater/psycholoog. Iedereen kan vanalles op internet zetten, moet je het daarom nog niet gaan geloven. Maar ja, als je Trump als (goed) voorbeeld aanhaalt, zegt dat al genoeg...

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:02

Afbeelding

Dit dus.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:04

Cer schreef:
wat ik meestal (eigenlijk altijd :') ) zo'n waardeloos argument vind, is: doe zelf onderzoek!
But why?? Dat hebben die woke mensen toch al gedaan? Dus enlighten me :j

De enige argumenten die ik dan in zo'n draadje zie zijn:
Schaapjes! / Slaap lekker verder! / Ooit kom je erachter! / Je bent een volger! / etc etc... ja met die argumenten kom je er wel :')


Precies wat ik dus bedoel.
Dat zijn echt de typische reacties van mensen die een hoop roepen maar gewoon geen idee hebben waar ze het over hebben.

Daphne__
Berichten: 12471
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:05

De vader van die tisjeboy Jay is toch 2 weken in coma gehouden doordat ie ziek was... Door Corona?

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:08

Daphne__ schreef:
De vader van die tisjeboy Jay is toch 2 weken in coma gehouden doordat ie ziek was... Door Corona?

Geeen idee ik heb die gast niet op FB :')
maar als dat zo zou zijn, zou hij dat zeggen? Corona bestaat toch niet, volgens deze viroloog? (of was hij nou acteur? Of komiek? of wat...)

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 22:08

Cinderella schreef:
Het aantal besmettingen en doden is relatief afgenomen door de genomen maatregelen. Waarom dan afschaffen?
Je bent toch ook niet van mening dat gordels in de auto moeten worden afgeschaft, omdat sinds de invoering ervan het aantal verkeersdoden is afgenomen?


Wil je de rest van je leven zo door dan? Met mondkapjes, met 1.5 meter?
Mijn werk wordt me zo ongeveer onmogelijk gemaakt, vele ondernemers hier staan op instorten als dit nog door gaat.
Lijkt mij logisch, dat als de opnames onder de 100 zitten, er weer meer maatregelen kunnen worden afgeschaft. En zoals de agenda er nu uit ziet, gaat dat niet snel genoeg gebeuren, voor véél ondernemers. (Vergeet niet, vele van de getroffenen vallen buiten de 'hulp' die onze roverheid heeft geboden)

Nogmaals, ik weet dat ik in een nauwelijks getroffen gebied woon, ik weet dat ik misschien een soort tunnelvisie heb ontwikkeld. Maar, als ik nu rondkijk, komen er elke dag meer mensen bij die het met mij eens zijn, ik zie dagelijks posts van huisartsen, psychologen, etc etc, die ook vinden dat de maatregelen weg moeten.


Er staat hierboven ergens een grafiek. Die loopt tot mei/juni. We zijn inmiddels bijna in augustus he.. er zijn momenteel nauwelijks corona zieken, nauwelijks opnames, vele van de speciale corona afdelingen zijn weer gesloten.


Irryproppy, ik 'ken' de lijnen die jij aanhaalt, maar zelf focus ik me liever op één ding, als ik alles er om heen er bij ga betrekken is er én geen touw aan vast te knopen, én kan ik niet meer rustig slapen door alle (veelal secondhand of ongefundeerde) info die er bij komt. - er zullen vast verbanden zijn, maar ik wil het liever houden bij corona-regels alleen.
(Overigens, mijn vriend volgt het 'hele' gedoe wel en is momenteel vooral veel bezig over Adrenochrome )
-----

Jammer overigens dat er vooral 'losgegaan' wordt op een mening (die volgens mij nog altijd vrij is hier), ik geef niet voor niks in de OP aan, ook open te staan voor andere info en inzichten.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:09

irryproppy schreef:
Hee wat leuk een gelijkgestemde hier.
Ik ben vanaf het begon al bezig geweest om mensen te laten zien wat er werkelijk achter dit patent c 19 zit.
Ooit van NWO gehoord?
New World Order opgezet door elitaire bonzen
Zoek maar eens op en kijk ook eens bij UN daar staat het hele plan.
EU agenda staat het ook in.
Wat er nu gebeurdis dus de uitrol van dat plan,om mensen uit te moorden dmv dodelijke vaccins en de rest slaven te maken dmv mRNA die je DNA veranderen dmv vaccins met nano chips COVIPAS zodat alleen gevaccineerde beter gezegd gechipte mensen wat mogen(op vakantie bv).
En nee dit is geen onzin!
Valt het je niet op dat ze overal in bijna elk land hetzelfde uitvoeren?
Lockdown,versoepelingen,geen doden meer tellen maar meer testen dus meer besmettingen,die dus niks zeggen dat men ziek is!
Dan mondkapjes en straks de 2e golf nog ergere lockdown.
Pure bangmakerij.
Begin met niet meer naar de MSM te kijken,luisteren dat scheelt al veel onzin en angstmakerij.
Zoek zelf er zijn kanalen genoeg die het echte verhaal achter deze nu epedemie is.
Volg trump eens op twitter,ik ben geen fan van hem maarwat hij tot nu toe gedaan heeft zegt genoeg.
Over viruswaanzin ben ik niet zo fan van.
Zit voor mij op een te zweverig niveau,maar die rechtzaken die er gaan komen tegen staat zijn wel goed!
Vooral die tegen het schenden van onze grondwetten en mensenrechten!
Komen er nu ong.6 de komende maanden.
Jensen is grappig en komt ook met goede info.
Cafe weltschmertz kan je beter kijken.
Blue tiger ook alle op de bekende kanalen te bekijken.
Ze hadden die mondkapjes verplichting pas behandeld,dat is dus t egen de grondwet en juridisch onmogelijk om dat te verplichten.
Zelfs een MSM kanaal kwam er mee
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/27/al ... KQrEEFD3m8

Jij vindt viruswaanzin te zweverig maar zelf schrijf je dit? :') :')

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:13

In alle redelijkheid, ergens kan ik het wel volgen..
Na de mooie zomerdagen met volle stranden en idd de demonstraties is het aantal besmettingen niet schrikbarend opgelopen.. (ondanks alle paniek berichten)..
Ik ken ook mensen die nog steeds problemen hebben door bepaalde regels (denk aan iedereen in de entertainment industrie bijvoorbeeld) en er is een wirwar aan regeltjes waardoor een aantal dingen heel oneerlijk lijken/zijn..

Maar het noemen van een Jensen/Jay triggert mensen gewoon.. die mannen hebben echt nogal bijzondere dingen genoemd zeg maar...
Laatst bijgewerkt door Cer op 28-07-20 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:15

irryproppy schreef:
nuscaniels schreef:
@irryproppy.
Kun je mij uitleggen hoe alles bangmakerij is maar geloven in NWO, nanochips, uitmoorden e.d. is de waarheid.
Dat lijkt mij allemaal angstaanjagender dan het virus.

Dodelijke vaccins zijn niet nodig. De natuur heeft meer dan genoeg dodelijke ziekten waar juist al jaren tegen geent wordt.
Je kan dus ook gewoon niet meer vaccineren, behalve dan met het door jouw aangegeven nanochip en de natuur doet de rest.

Had je het logischer gevonden als elk land wat anders had gedaan ipv zoveel mogelijk hetzelfde. Je weet dat er landen waren waar geen lockdown was zoals Zweden, een land waar de president zei dat Wodka drinken voldoende was ( wit rusland).

Ik weet dat er meer zo denken als jij maar voor mij is dat onbegrijpelijk dus mijn excuses als mijn post aanvallend is. Ik probeer het normaal te omschrijven.


Zoek het maar op
Doe self research dan zie je wat ik bedoel
Is echt dus geen onzin wat ik vertel.
Ik weet dat het moeilijk te geloven is voor jullie,want jullie zijn door de msm, de propaganda oliebol bang gemaakt.


Ik vraag naar jouw persoonlijke mening en gedachte erover. Ik vraag aan jou waarom jij corona en alles daarbij bangmakerij noemt maar uitmoorden en nanochips e.d is dan minder eng ofzo?
Ik vraag wat jij persoonlijk logischer had gevonden qua maatregelen.
Juist je antwoord van zoek het zelf maar op daardoor maak je het voor mij ongeloofwaardig. Als jij zo overtuigt ben dat wat jij zegt de waarheid is dan kom je met onderbouwde feiten.

Nou ken ik toevallig de sites maar meer dan wat kreten roepen is het niet. Echte onderbouwing van wat ze zeggen plaatsen ze niet. Iedereen praat elkaar daar alleen maar na en een ieder die een kritische vraag stelt krijgt als antwoord, zoek zelf maar op.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:15

Dimphyl schreef:
Cinderella schreef:
Het aantal besmettingen en doden is relatief afgenomen door de genomen maatregelen. Waarom dan afschaffen?
Je bent toch ook niet van mening dat gordels in de auto moeten worden afgeschaft, omdat sinds de invoering ervan het aantal verkeersdoden is afgenomen?


Wil je de rest van je leven zo door dan? Met mondkapjes, met 1.5 meter?
Mijn werk wordt me zo ongeveer onmogelijk gemaakt, vele ondernemers hier staan op instorten als dit nog door gaat.
Lijkt mij logisch, dat als de opnames onder de 100 zitten, er weer meer maatregelen kunnen worden afgeschaft. En zoals de agenda er nu uit ziet, gaat dat niet snel genoeg gebeuren, voor véél ondernemers. (Vergeet niet, vele van de getroffenen vallen buiten de 'hulp' die onze roverheid heeft geboden)

Nogmaals, ik weet dat ik in een nauwelijks getroffen gebied woon, ik weet dat ik misschien een soort tunnelvisie heb ontwikkeld. Maar, als ik nu rondkijk, komen er elke dag meer mensen bij die het met mij eens zijn, ik zie dagelijks posts van huisartsen, psychologen, etc etc, die ook vinden dat de maatregelen weg moeten.


Er staat hierboven ergens een grafiek. Die loopt tot mei/juni. We zijn inmiddels bijna in augustus he.. er zijn momenteel nauwelijks corona zieken, nauwelijks opnames, vele van de speciale corona afdelingen zijn weer gesloten.


Irryproppy, ik 'ken' de lijnen die jij aanhaalt, maar zelf focus ik me liever op één ding, als ik alles er om heen er bij ga betrekken is er én geen touw aan vast te knopen, én kan ik niet meer rustig slapen door alle (veelal secondhand of ongefundeerde) info die er bij komt. - er zullen vast verbanden zijn, maar ik wil het liever houden bij corona-regels alleen.
(Overigens, mijn vriend volgt het 'hele' gedoe wel en is momenteel vooral veel bezig over Adrenochrome )
-----

Jammer overigens dat er vooral 'losgegaan' wordt op een mening (die volgens mij nog altijd vrij is hier), ik geef niet voor niks in de OP aan, ook open te staan voor andere info en inzichten.


Nee, dat wil ik zeker niet, want ik vind de maatregelen verschrikkelijk. Je merkt ineens wat een vrijheid we hadden voor de corona tijd. Het heeft op iedereen een grote impact en niemand zit hierop te wachten.
Ik bedoel dus niet te zeggen dat we nooit meer van deze maatregelen af moeten komen, maar zolang corona nog overal een probleem is en er nog geen medicijn of vaccin is wat levens kan redden, ben ik wel een voorstander van maatregelen. Hoe vervelend het ook is. De maatregelen helpen dus waarom zou je het nu wel afschaffen? Dan kan straks weer de boel in lock down, omdat de gevolgen niet te overzien zijn.

Ik heb een interview gezien bij Beau met de oprichter van Virus Waanzin. Hij kon geen bronnen noemen en hij gaf zelf aan dat het ook zeer moeilijk was om bronnen te vinden die zijn standpunt onderbouwden. Komt dat omdat de overheden alles wegcensureren of komt het omdat zijn standpunten gewoon amper te onderbouwen zijn?

tamary

Berichten: 29197
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:15

irryproppy schreef:
nuscaniels schreef:
@irryproppy.
Kun je mij uitleggen hoe alles bangmakerij is maar geloven in NWO, nanochips, uitmoorden e.d. is de waarheid.
Dat lijkt mij allemaal angstaanjagender dan het virus.

Dodelijke vaccins zijn niet nodig. De natuur heeft meer dan genoeg dodelijke ziekten waar juist al jaren tegen geent wordt.
Je kan dus ook gewoon niet meer vaccineren, behalve dan met het door jouw aangegeven nanochip en de natuur doet de rest.

Had je het logischer gevonden als elk land wat anders had gedaan ipv zoveel mogelijk hetzelfde. Je weet dat er landen waren waar geen lockdown was zoals Zweden, een land waar de president zei dat Wodka drinken voldoende was ( wit rusland).

Ik weet dat er meer zo denken als jij maar voor mij is dat onbegrijpelijk dus mijn excuses als mijn post aanvallend is. Ik probeer het normaal te omschrijven.


Zoek het maar op
Doe self research dan zie je wat ik bedoel
Is echt dus geen onzin wat ik vertel.
Ik weet dat het moeilijk te geloven is voor jullie,want jullie zijn door de msm, de propaganda oliebol bang gemaakt.

Nee. De claims die jij maakt kunnen enkel uitgevoerd worden door een groep samenwerkende narcisten/sociopaten/psychpaten en laten dat nu net de persoonlijkheidstypes zijn die dat niet kunnen. Komt nog bij dat dat moet gebeuren over meerdere generaties in een heel complex samenspel van mensen met een zeer hoog IQ en die geheel onafhankelijk en zelfstandig werken, maar toch naar de anderen luisteren/samenwerken? Niet alleen werkt dat niet met de andere nodige eigenschappen, de systemen die daarvoor nodig zijn, zijn te complex voor een menselijk brein.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 22:16

Cer schreef:
In alle redelijkheid, ergens kan ik het wel volgen..
Na de mooie zomerdagen met volle stranden en idd de demonstraties is het aantal besmettingen niet schrikbarend opgelopen.. (ondanks alle paniek berichten)..
Ik ken ook mensen die nog steeds problemen hebben door bepaalde regels (denk aan iedereen in de entertainment industrie bijvoorbeeld) en er is een wirwar aan regeltjes waardoor een aantal dingen heel oneerlijk lijken/zijn..

Maar het noemen van een Jensen triggert mensen gewoon.. die man heeft echt nogal bijzondere dingen genoemd zeg maar...


Jensen is een kwal, een enorme eikel en meer van dat soort niet bokt-proof termen, maar hij komt óók met links naar info, en die lees ik braaf. Mijn vriend is degene die alle info van jensen, cafe weltschmertz en welke andere dan ook, als waarheid aan neemt als het in zijn pad past. Ik ga echt wel opzoek naar meer info, vandaar ook dit topic.
Bedankt voor je bericht overigens, je zegt wel even kort maar krachtig waar precies mijn punt zit :D

Shadow0

Berichten: 43520
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:17

Dimphyl schreef:
En eigenlijk allemaal zeggen ze hetzelfde, zonder onderliggend lijden waren de personen die zij hebben zien doodgaan, niet overleden. (Een wat heftigere griep had deze mensen ook laten overlijden zegmaar) - ik wil hier niemand mee kwetsen, nogmaals, dit hoor ik van mensen om mij heen.


Dit hoor ik heel vaak, maar wat het eigenlijk betekent is dat als je een chronische ziekte is, die normaal gesproken *niet* dodelijk is of goed te behandelen, dat het dan niet meer zo erg is als je dood gaat.

Een deel van deze mensen was misschien dood gegaan bij een heftige griep, maar een deel van deze mensen ook nadrukkelijk niet, bovendien krijgen veel mensen een griepprik oa omdat ze nog niet dood willen door een ernstige griep.

Wat mij heel erg opvalt bij de viruswaanzin-verhalen is dat er zo achteloos over die risico's voor anderen heen wordt gestapt.

En nu meer en meer blijkt dat corona bij mensen die niet overlijden wel degelijk langdurig schade kan geven (zoals littekenweefsel op hart of longen, andere aangedane organen) is dat extra belangrijk: die mensen kunnen namelijk een volgende keer net zo makkelijk worden opgegeven. "Tsja, die waren al ziek (van corona), dus daar hoeven we geen moeite voor te doen."

Citaat:
1.5 meter is niet genoeg om een virus te weren, de druppels (aerosol) verspreiden zo'n 8 meter in een afgesloten ruimte,


Je hebt als je uitademt een heleboel vocht in je adem. Deels in de vorm van druppeltjes, die virus kunnen bevatten. Die druppeltjes zijn er in verschillende maten, de grotere vallen al snel naar beneden, de kleinere kunnen langdurig blijven zweven. Er is niet een hele vaste grens tussen wat nou een aerosol of een druppeltje is. Maar een groter druppeltje kan ook meer virus bevatten, en dus de kans op besmetting vergroten.

Oftewel: die druppels blijven belangrijk en de afstand is hoe dan ook ook belangrijk, zeker buiten. Binnen komt daar nog wat anders bij, namelijk wat in de lucht blijft hangen. Dat is niet in plaats van de druppels, maar daarbij.

Citaat:
de mondkapjes die wij op 'mogen' zijn niet medisch, Of terwijl, die doen niks, beschermen niks.


We 'mogen' inmiddels ook medische kapjes op, maar ze doen heel veel! Ze houden de grotere druppeltjes rechtstreeks tegen en een deel van de kleinere aerosolen ook. Maar: dat gaat over uitademing. Jij bent dus beschermd doordat iemand anders een mondkapje draagt op het moment dat die ander besmettelijk is maar dat niet weet.

Citaat:
Ik heb afgelopen week 5uur in de bus/trein gezeten, in de bus geen enkel mondkapje, in de trein wel, maar ook vele die het op/af zetten als er gecontroleerd wordt.


Dat zegt misschien meer over in hoeverre mensen bereid zijn zich aan de regels te houden in een situatie van nogal onduidelijke communicatie van onze overheid, dan over het daadwerkelijke nut ervan.

Citaat:
Op mijn werk is afstand houden lastig (kleding winkel), maar ook al probeer ik het, mensen houden zich er zelf niet aan.


Maar vergeet niet dat de mensen die zich er wel aan willen houden, naar alle waarschijnlijkheid niet in de trein of de bus zitten, en ook niet in jullie winkel komen op dit moment. Wat jij dus ziet is niet de meerderheid: heel veel mensen houden wel afstand en vermijden situaties waarin ze dicht bij anderen komen. Of gaan dat nu weer meer doen.

Citaat:
Er zijn momenteel weer véél positieve corona tests volgens de media, maar, daar tegenover staan vele berichten van valse tests.. en een besmetting betekend geen zieke.


Een positieve test betekent aantoonbaar virus en dus besmet geraakt en waarschijnlijk besmettelijk.

Negatieve tests zeggen minder, omdat je dus wel besmet kunt zijn maar het niet (/nog niet / niet meer) aantoonbaar is. Maar dat is minder belangrijk voor jouw verhaal. Op de positieve tests kun je vertrouwen: als er een positieve testuitslag is, is diegene geinfecteerd en kan diegene het dus ook mogelijk doorgeven.

Citaat:
Ook is er nu letterlijk gezegd dat er cijfers véél later worden doorgegeven - sommige mensen zijn dus volgens statistiek nu 'corona' terwijl ze al weken weer aan het werk zijn.


Klopt, en het RIVM laat hier echt dingen liggen en het MinVWS is daar veel te laks in. Daar valt ook veel op aan te merken. Alleen... het maakt uiteindelijk niet zo heel veel uit. En er wordt daardoor juist eerder te weinig dan teveel gezien. (Want men kijkt naar nieuwe besmettingen, maar trekt daar vervolgens de correcties van een tijd terug vanaf.)

Dus ja, hier gaan dingen wel mis, alleen niet op de manier die je denkt.

Citaat:
Nogmaals, 99% van de besmette mensen heeft geen ernstige klachten (dit zijn cijfers van het rivm) waarom moeten wij dan voor 1% (waarvan 0.08% overlijdt) al deze dingen blijven doen als we zelf niet ziek zijn?


Ja. Die 99 % klopt niet, er zijn veel meer mensen met ernstige of langdurige klachten. Maar verder ook: ja. 1% van onze bevolking is 170.000 mensen. Als je het ok vindt om zomaar over de ziekte of sterfte van 170.000 mensen heen te stappen, omdat je zelf denkt aan de veilige kant te zitten, is dat echt een fijn idee voor een samenleving? Want een volgende keer stapt men ook zo over jouw veiligheid heen...

moonsparkle
Berichten: 21733
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:17

Dimphyl schreef:
Cinderella schreef:
Het aantal besmettingen en doden is relatief afgenomen door de genomen maatregelen. Waarom dan afschaffen?
Je bent toch ook niet van mening dat gordels in de auto moeten worden afgeschaft, omdat sinds de invoering ervan het aantal verkeersdoden is afgenomen?


Wil je de rest van je leven zo door dan? Met mondkapjes, met 1.5 meter?
Mijn werk wordt me zo ongeveer onmogelijk gemaakt, vele ondernemers hier staan op instorten als dit nog door gaat.
Lijkt mij logisch, dat als de opnames onder de 100 zitten, er weer meer maatregelen kunnen worden afgeschaft. En zoals de agenda er nu uit ziet, gaat dat niet snel genoeg gebeuren, voor véél ondernemers. (Vergeet niet, vele van de getroffenen vallen buiten de 'hulp' die onze roverheid heeft geboden)

Nogmaals, ik weet dat ik in een nauwelijks getroffen gebied woon, ik weet dat ik misschien een soort tunnelvisie heb ontwikkeld. Maar, als ik nu rondkijk, komen er elke dag meer mensen bij die het met mij eens zijn, ik zie dagelijks posts van huisartsen, psychologen, etc etc, die ook vinden dat de maatregelen weg moeten.


Er staat hierboven ergens een grafiek. Die loopt tot mei/juni. We zijn inmiddels bijna in augustus he.. er zijn momenteel nauwelijks corona zieken, nauwelijks opnames, vele van de speciale corona afdelingen zijn weer gesloten.


Irryproppy, ik 'ken' de lijnen die jij aanhaalt, maar zelf focus ik me liever op één ding, als ik alles er om heen er bij ga betrekken is er én geen touw aan vast te knopen, én kan ik niet meer rustig slapen door alle (veelal secondhand of ongefundeerde) info die er bij komt. - er zullen vast verbanden zijn, maar ik wil het liever houden bij corona-regels alleen.
(Overigens, mijn vriend volgt het 'hele' gedoe wel en is momenteel vooral veel bezig over Adrenochrome )
-----

Jammer overigens dat er vooral 'losgegaan' wordt op een mening (die volgens mij nog altijd vrij is hier), ik geef niet voor niks in de OP aan, ook open te staan voor andere info en inzichten.


Er zijn op dit moment 136 potentiële vaccins waarmee ze aan het testen zijn, dit gaat denk ik niet je hele leven duren.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 28-07-20 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt