Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 12:42

Maar er wordt toch al heel veel gedaan vwb voorlichting over gezonde voeding en informatie en alles?
De meeste mensen met een probleem met voeding, ligt niet aan de voeding maar aan onderliggende problematiek.. dan heb je op zich niet echt een voedingsdeskundige nodig ook, denk ik?

CharleyT
Berichten: 3995
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 12:54

secricible schreef:
Volgens mij bedoelt verootjoo het sarcastisch. als in terminale mensen krijgen midazolam en gaan dan dood --> je gaat dood van midazolam :D


Oh, zit dat zo. Heel bijzonder.

Swah

Berichten: 1858
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 12:56

Meer aan psychogen en gedragsdeskundigen dan aan voedingsdeskundigen inderdaad.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 13:11

Relaxed schreef:
Matheno schreef:
Oh ik reageerde meer op "foutjes" vanuit de huisarts. Vaak wordt er klakkeloos (zware) medicijnen voorgeschreven, maar eigenlijk nooit wordt er verwezen naar een voedingsdeskundige.
Deze opmerking stond los van wel of niet vaccineren.


Alsof de reguliere voedingsdeskunigen in Nederland iets voorstellen, loi cursus en je mag jezelf zo noemen. Diëtiste idem, uitdraai met een eetlijstje 'de schijf van 5' alsof je dat zelf niet kunt bedenken..

Je zou dus met enkel een achtergrond als salsaleraar jezelf voedingsdeskundige kunnen noemen? Klinkt als een mooi verdienmodel, zeker als je daarnaast ook nog betaald wordt door de AIVD.

Janneke2

Berichten: 22773
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 13:25

Citaat:
goede voeding dé oplossing is voor veel gezondheidsproblemen hoor je veel terug bij vaccintwijfelaars. Past naadloos in hun do it yourself- filosofie over natuurlijke weerstand, de maakbaarheid van je gezondheid en het wantrouwen richting de reguliere geneeskunde.

Ik ben geen anti vaccin mens, ik wacht braaf op de oproep voor de versterker*. (Waar ik niet om sta te springen, maar ik zie het als mijn morele plicht.)

En ik ben een brave, universitair geschoolde bioloog (met als hobby cursussen volgen).

Bovenstaande uitspraak deel ik net niet.
Kennis over goede voeding kan veel ellende voorkomen. Niet alles, en genezen van ontstane problemen is ook weer zo wat,
en de gebruikelijke* geneeskunde kan een hoop, maar een arts weet vrijwel niets van voeding.

Ik ben een taalpurist.
De meeste mensen spreken over "reguliere" geneeskunde versus natuurgeneeskunde.
Nu is de titel arts beschermd, en mag iedereen zich 'therapeut' noemen.
Regulier wil zeggen : 'dat je een regel volgt' (de reguliere monniken, volgens de regel van Benedictus of Augustinus).
De betere artsen en therapeuten die natuurlijke geneeskunde bedrijven zijn net zo regulier als de gebruikelijke artsen: lidmaatschap van een beroepsvereniging, klacht - en tuchtrecht, verplichte bij- en nascholing - noem maar op.

De versterker is internationaal bekend als booster.

secricible

Berichten: 25697
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 13:28

oomens schreef:
Relaxed schreef:

Alsof de reguliere voedingsdeskunigen in Nederland iets voorstellen, loi cursus en je mag jezelf zo noemen. Diëtiste idem, uitdraai met een eetlijstje 'de schijf van 5' alsof je dat zelf niet kunt bedenken..

Je zou dus met enkel een achtergrond als salsaleraar jezelf voedingsdeskundige kunnen noemen? Klinkt als een mooi verdienmodel, zeker als je daarnaast ook nog betaald wordt door de AIVD.



Ja klopt.
Dietist dan weer niet, daar zit een 4jarige opleiding voeding&diëtetiek achter en de titel is beschermd.

En een voedingskundige/consulente mag officieel weer geen mensen behandelen die niet volledig gezond zijn, maar dat gebeurt wel heel vaak.

Loretta
Berichten: 8774
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:08


Earth

Berichten: 7927
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:06


Loretta
Berichten: 8774
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 10:25


Cowboy55
Berichten: 8501
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 11:58

Maar lees eens 10 willekeurige reacties in dit draadje……Mozes Kriebel 8)7

mysa

Berichten: 10494
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 12:02

Djeez, zeg dat wel. Wat een bedroevend niveau van oneliners ook..

Flower033

Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 15:15

van Twitter wordt je sowieso niet vrolijk. Wat een bagger komt daar voorbij. Ik kijk er niet al te vaak op. Wordt er treurig van. Ik hoop maar dat het beeld niet representatief is voor wat er gemiddeld in Nederland wordt gedacht. Ben er soms wel een beetje bang voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 15:32

Flower033 schreef:
van Twitter wordt je sowieso niet vrolijk. Wat een bagger komt daar voorbij. Ik kijk er niet al te vaak op. Wordt er treurig van. Ik hoop maar dat het beeld niet representatief is voor wat er gemiddeld in Nederland wordt gedacht. Ben er soms wel een beetje bang voor.


Dat is gelukkig totaal niet representatief.. Het is een kleine minderheid die het hardst schreeuwt :n

BigOne
Berichten: 38312
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 16:04

Nou, wanneer je de 2000 chatbots meerekende die puur op Nederland fake berichten verspreiden kom je een heel eind. :+

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 16:05

Ik snap die chatbots niet... wie zet die aan? Hoe genereren die berichten? en ..waarom??
zo veel vragen :')

Kendra

Berichten: 8739
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 16:10

Veel van die rare tweets zijn ook anoniem.
Bots en nepaccounts zorgen voor snelle verspreiding.
Maar altijd in de eigen 'bubbel', want ik zie die dingen vrijwel nooit.
Dat is dus ook het risico, want er zijn dus ook mensen die alleen maar dit soort berichten zien...

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-21 20:21

50 keer meer de toegestane hoeveelheid kankerverwekkend ethyleenoxide op teststrips covid, volgens onderzoek van professor Werner Bergholz:
Wochenblik.at

Eulogy
Berichten: 5741
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:24

Heb je de rest van de website ook bekeken? :D

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:27

Oh ja. Dat ziet eruit als een betrouwbare, wetenschappelijk onderlegde site wel :')

CharleyT
Berichten: 3995
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:42

Eulogy schreef:
Heb je de rest van de website ook bekeken? :D


Heel bijzonder, ook weer een tekst over hersenvocht bij neusswab en achterlaten vreemde stoffen in neus.
En toen stopte ik maar met lezen. :):)

BigOne
Berichten: 38312
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:47

Dimphyl schreef:
50 keer meer de toegestane hoeveelheid kankerverwekkend ethyleenoxide op teststrips covid, volgens onderzoek van professor Werner Bergholz:
Wochenblik.at

Weet je wat nog veel schokkender is :
Afbeelding

BigOne
Berichten: 38312
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:52


Cowboy55
Berichten: 8501
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:58

bigone schreef:
Dimphyl schreef:
50 keer meer de toegestane hoeveelheid kankerverwekkend ethyleenoxide op teststrips covid, volgens onderzoek van professor Werner Bergholz:
Wochenblik.at

Weet je wat nog veel schokkender is :
[ [url=m/cIHSAY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Engel opgepakt wegens opruiing is een trucje van de AIVD. Zo brengen ze hem in veiligheid. Nieuw naam en look en een verhuizing naar de VS (ik gok: Omerta Falls) en alles is OK voor Willem.

mysa

Berichten: 10494
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:01

Ha ha ha!

Earth

Berichten: 7927
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:12

Dimphyl schreef:
50 keer meer de toegestane hoeveelheid kankerverwekkend ethyleenoxide op teststrips covid, volgens onderzoek van professor Werner Bergholz:
Wochenblik.at


Wat vind jij hier zelf van? Want je plempt hier weer wat neer zonder een mening. Probeer je jezelf of ons te overtuigen?