Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
woepsie90 schreef:Ik zou het niet doen. Toen ik net begon met anticoncepte als tiener was ik er behoorlijk ziek en beroerd van, duurde even voordat ik aan de hormonen etc gewend was. Zeg niet dat dat bij jou dus gaat gebeuren maar je lijf gaat hoe dan ook een shock krijgen als je geen anticonceptie gewend bent...
Dan kan je beter ongesteld zijn denk ik
Wat dacht je anders van een cup, die schijnen meer uren achter elkaar gedragen te kunnen worden, herbruikbaar ook, en je kan er ook mee zwemmen dacht ik.
Mellow schreef:woepsie90 schreef:Ik zou het niet doen. Toen ik net begon met anticoncepte als tiener was ik er behoorlijk ziek en beroerd van, duurde even voordat ik aan de hormonen etc gewend was. Zeg niet dat dat bij jou dus gaat gebeuren maar je lijf gaat hoe dan ook een shock krijgen als je geen anticonceptie gewend bent...
Dan kan je beter ongesteld zijn denk ik
Wat dacht je anders van een cup, die schijnen meer uren achter elkaar gedragen te kunnen worden, herbruikbaar ook, en je kan er ook mee zwemmen dacht ik.
Het pilletje waar ts en ik het over hebben is geen anticonceptie. Tenminste wat ik bedoel niet. Is puur een tabletje om je ongesteldheid uit te stellen.