Een beetje een rare titel omschrijving maar om het een bliksemschicht op je oog te noemen ging ook een beetje ver.
Paar dagen geleden viel me dit op. Nooit eerder gehad, op beide ogen. Ene erger als de andere. Verder ook gekke rode/blauwe plekken zonder gestoten te hebben. Voel ze ook niet als je er aan zit. Is 'normaal' meestal wel als je een blauwe plek hebt. Verder moe, pas 2,5 week vakantie gehad en toen kwam dat er wel een beetje uit hoe moe ik ben. Nu ben ik geen geweldige eter qua vlees/groenten eet wel veel fruit. Dus ik heb zelf beetje een idee van vitamine gebrek? Slik wel vitamine bij en ijzer.
Huisarts afspraak maken staat op de planning. Heb me net ingeschreven, en wacht nog op een goedkeuring. Dan wil ik sowieso een afspraak maken om bloed te laten prikken. Jullie een idee wat het is met het oog. Kan er eigenlijk niet echt iets over vinden. ( Of is het gewoon van ouderdom

Hier onder wat foto's wat ik bedoel ermee.

Alvast bedankt.
Nogmaals afspraak dokter moet nog gemaakt worden. Maar vroeg me af of jullie iets te binnen schiet wat het zou kunnen zijn.