Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anke98 schreef:wat wij hadden was een soort strip achter de auto voor mijn zusje
https://www.bol.com/nl/p/carpoint-anti- ... 2REALw_wcB
Dit is een link van BOL van die stip. Heeft bij haar enorm geholpen toen de tijd
snorkel1986 schreef:Idd strip kan veel schelen
wyoming schreef:Die strip heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord.
Heeft hij het ook als hij voor in de auto zit?
Ik denk dat die bandjes vanaf 3 jaar zijn vanwege het bolletje wat erop zit. (Kleine onderdeeltjes) En misschien dat ze ook nog gewoon te groot zijn. Maar goed ik ken ze verder niet.
Hevonen schreef:snorkel1986 schreef:Idd strip kan veel schelen
Hielp bij ons niets. Wat wel hielp, maar dat is wel een mijl op zeven, is een andere auto. In stug geveerde auto's, waarin je hoger zit, hebben we allemaal veel minder last. Bijvoorbeeld een Volkswagenbusje. Hoe stugger de vering en hoe hoger en ruimer de zit, hoe minder last.
Hielp bij ons niets. Wat wel hielp, maar dat is wel een mijl op zeven, is een andere auto. In stug geveerde auto's, waarin je hoger zit, hebben we allemaal veel minder last. Bijvoorbeeld een Volkswagenbusje. Hoe stugger de vering en hoe hoger en ruimer de zit, hoe minder last.