Ik zocht op seborroisch eczeem en vond dit topic, weliswaar al oud maar misschien goed om nieuw leven in te blazen, hoef ik zelf geen nieuw topic te starten 
Ik heb het zelf rondom mijn neus. Begon denk ik toen ik een jaar of 14 was, inmiddels is het niet meer zo heftig als toen (was altijd vuurrood, droog en schilferig) maar irritant is het wel 
Ik kan bijvoorbeeld geen make up zoals foundation dragen omdat het dus gaat 'flaken' rondom mijn neus, het dekt op de rest van mijn gezicht mooi maar bij de neus krijg ik schilfers/gaat het pillen of hoe je het ook moet noemen 
Ik merk ook dat het in de winter erger is door kou.
Moet zeggen dat ik nu al enige tijd cleanser van Cerave gebruik en daar erg tevreden over ben, huid wordt er zacht van en het irriteert niet 
Maar ik ben dus nog opzoek naar een moisturizer of iets anders wat het 'stabiliseert' zodat ik er eventueel makeup overheen kan dragen.
Sowieso wel benieuwd of er mensen zijn die fijne producten weten of goede reactie hebben gehad op bepaalde behandeling 
Ik ben er nooit voor naar de huisarts geweest maar overweeg het wel eens, om te kijken of een intensievere behandeling het kan oplossen. Stiekem hoop ik dat het vanzelf verdwijnt ooit, aangezien het ook zonder echte behandeling al beter is dan toen ik jonger was
En ik heb het echt niet extreem, puur rondom de neusvleugels.