Voor je alles leest en me hier gaat afkraken. Ik ben me heel bewust dat het NOT DONE is om de telefoon van je partner te nemen. Hopelijk word er enig begrip getoond en ben ik niet de enige die het niet kon weerstaan na alle druk. En hopelijk is er iemand die ook iets soortgelijks heeft meegemaakt, maar waar het niet perse slecht is geëindigd.
Na een heel slechte vorige relatie met véél problemen, na wat maanden toch tegen verwachtingen in, de 'perfecte' persoon gevonden.
Relatie zat helemaal goed, er word zelfs gesproken over dichter bij mekaar wonen.
Maar nu, de jaloersheid word erger!!! Van zijn kant dan.
Hij is het type dat kwaad word op mij omdat mijn beste vrienden mannen zijn (met hun oggegroeid en meer broers) en mij bijna zou verbieden hen te zien.
Het type dat bij elke pling van mijn telefoon met rechtopstaande nekharen naast me komt staan en vraagt wie het is.
......... zijn uitleg is, ik doe dat omdat ik van je hou. "ok logisch dacht ik

Nadat ik geleerd heb van mijn ex dat dit gedrag iets kan verbergen, en na hij ineens als een ninja overal zijn telefoon bij zich begon te dragen, mij begon te beschuldigen van vreemdgaan, ... begonnen bij mij de alarmbellen te rinkelen.
Ik ben nl nooit vreemd gegaan, geen intentie gehad, niemand ontmoet, geen aanleiding, ...
en mijn ex begon dit ook te roepen nadat hij zelf vreemd ging.. nog meer alarmbellen dus!!!
Deze nacht kon ik mij niet meer in bedwang houden.
Ik werd wakker, zag zijn telefoon onbewaakt en... heb er in gekeken.
Wat ik daar vond is allesbehalve prettig!!
Zijn whatsapp was op 1 korte conversatie van een meisje helemaal leeg.
de berichten ook. wel vond ik videocalls tussen de oproepen.
Maar bij de foto's, vond ik nog meer onheilspellende zaken.
Van foto's van elke dag wel bijna een andere griet, meerdere foto's waaronder ook naakt of zelfs screenshots van videocalls.
video's van uhm, gore dingen die meiden doen voor aandacht blijkbaar.
Screenshots van whatsapp gesprekken waar hij trots zegt al 6 maand singel te zijn.
Foto's van een vriendin van mij waar me regelmatig een wijntje drinken.

En dit uiteraard allemaal van tijdens onze relatie.
Ook foto's van niet 1, maar meerdere blijkbaar korte relaties vlak voordat hij mij leerde kennen terwijl hij zei, al 6 maanden singel te zijn

.....
En nu?

-Confronteer ik hem? Want uiteindelijk, ben ik hier wel degene in fout.
-Beeindig ik de relatie, als in, nou, dat was em maar weer, doei...? zonder hierover te beginnen
- Of is dit een mannending en zolang er geen vermoeden is van echte interactie en het alleen online is moet ik het accepteren?
Eerlijk gezegd. Ik vind het bijna zonde want verder zit de relatie best goed, maar voor hem dus niet gezien hij de behoefte ziet zulke dingen te doen?
Verder zijn we nu best vaak bij mekaar, vandaar dat ik denk dat het vooral online is.
Hem confronteren heeft geen nut. Want hij is niet zo een man die dat doet natuurlijk hé! Ik ben de enige vrouw en ...
Ik voel me echt slecht, begrijp héél goed dat het NOT DONE is om in iemand zijn telefoon te kijken.
Als tegenargument wil ik gebruiken dat hij het eerder al bij mij deed, verder zowieso al heel controlerend was en nu dus vreemd gedrag begon te vertonen. maar dat praat het nog niet goed natuurlijk!!!!
pffff... mannen he