Ik heb deze dus zelden nodig, maar als hij nodig is is het van grote waarde.
Maar desondanks ben ik dat lompe ding in mijn tas dus best zat inmiddels.
Daarbij komt het issue erbij kijken die diabeten niet hebben, namelijk dat de teststrips over datum gaan.
En dan zit ik dus met een bijna vol potje stripjes die niks meer doen, maar nieuwe zijn dus mooi wel €30 per 50 stuks.
Mijn strips gaan nu over datum een deze weken dus ik ben aan het overwegen een andere meter te kopen.
Ik heb nu een denk ik vrij grote meter nog, vrij dik ook, ik heb een HT one TD Gluco nu.
Omdat ik hem zo zelden gebruik wil ik eigenlijk een hele kleine en er hoeven niet persé allemaal opties op te zitten als bluetooth ofzo.
Ketonen alarm hoeft voor mij ook niet.
Eis is wel dat hij snel meet, mijn eerste had 10 seconden nodig ofzo, nogal ergerlijk.

Is er iemand die tips heeft voor een heel platte compacte glucosemeter?
En bij voorkeur niet te duur met betaalbare strips?
Ebay wil ik niet meer, mijn eerste praatte chinees, heel grappig maar engels is wat handiger.

Ik vind de meter nu vrij veel ruimte innemen in mijn tas, waar meer in zit dan dat metertje.
Dus ik zou wel een hele kleine willen.

Hebben de diabeten op bokt tips?
En dikke no-go’s zoals meters die bij niks aan gaan, of een meter die af te raden is wegens peperdure teststrips of niet fijn werken in praktijk, hoor ik ook graag!
Dan kan ik die wegstrepen als optie.

En mocht iemand nou nog een supercompacte hebben die voor jezelf niet geschikt is of je hebt een nieuwe, wil ik hem eventueel overnemen.
Zonder diabetes moet je zelf zo’n ding kopen en ik denk dat ik vast weer een dure smaak heb.

Gebruiksschade vind ik niet erg, bij mij krijgt hij ook niet een heel erg lief leven in mijn tas.
Ik heb overigens een superfijne prikpen hoor, dus die hoeft er niet bij net als evt teststrips.
(Tenzij blijkt dat de startset spotgoedkoop is, mét 50 strips, dat gebeurt soms ook wel. Maar ik zie door de bomen het bos even niet meer. )
Wie helpt mij aan dé superduper tip voor een kleine meter die snel meet?
Ik wil denk ik echt een andere, ding is zo dik en investeren in strips moet ik toch.

Thanks vast voor de antwoorden, ook de no-go meters antwoorden worden zéér gewaardeerd.
Zonde van het geld als het niks blijkt te zijn.
Ter impressie, deze heb ik nu, en dat moet toch kleiner kunnen denk ik?