Ik vroeg mij af of er nog mensen op bokt snel misselijk zijn smorgens?
Ik hoef smorgens nog maar eten te ruiken en ik ben misselijk
Ik heb ook een gevoelige maag door vroegere maagzweren en stress. Ondertussen is dat opgelost maar ik blijf snel misselijk. Normaal eet ik 2 sneetjes brood met wat hagelslag of choco. Ik wil echter wat afvallen en gezonder ontbijten voor mijn lichaam. Vol goede moed probeerde ik vanochtend granola met yoghurt. De geur van de yoghurt was al niet aangenaam. Het eten ging wel geteld 4-5 happen goed en erna werd ik zo misselijk dat ik moest stoppen
een uur later ben ik niet meer misselijk maar wel nog een beetje een mottig gevoel.Mijn vriend zei misschien moet je maag eraan wennen en moet je gewoon een weekje smorgens proberen. Maar bij de gedachte alleen kan ik terug misselijk worden
Dus ik ben aan het brainstormen wat ik nog kan proberen kwa gezonde voeding. Smorgens ben ik echt een lastige eter helaas. Geuren en verschillende texturen zijn moeilijk. Ik wil morgen havermout pap ofzo proberen, misschien dat dat beter lukt.Ik heb helaas niet de mogelijkheid om tussendoor smorgens te eten op mijn werk. Dus ik moet of smorgens eten of pas smiddags. Ik kan wel eventueel een musli reep tussendoor eten maar echt mij even neerzetten daar heb ik geen tijd voor ( ik ben poetsvrouw). Ik was dus zelf aan het kijken naar eventuele gezonde ontbijtrepen maar vind moeilijk welke uit de winkel effectief gezond zijn.
Het is echt ook geen onwil om iets anders te proberen, ik wordt er gewoon echt misselijk van. Enige voordeel als ik elke morgen misselijk word is dat ik vanzelf wel afval omdat ik niet kan eten
maar gezond is het zeker niet 
Ik ben benieuwd wie hier nog last van heeft en wat zij eten tijdens het ontbijt.
Gr