Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eileen_ schreef:Verkoelende voetenspray.. Nooit van gehoord! Werkt dat goed? En voor hoelang werkt dat?
Ik heb 's avonds/ 's nachts last van hele warme/ brandende voeten. Zal het daar ook voor werken? Nu koel ik m'n voeten altijd onder de douche voordat ik naar bed ga, maar dan zijn m'n voeten met een paar minuten wel weer opgewarmd
Eileen_ schreef:Verkoelende voetenspray.. Nooit van gehoord! Werkt dat goed? En voor hoelang werkt dat?
Ik heb 's avonds/ 's nachts last van hele warme/ brandende voeten. Zal het daar ook voor werken? Nu koel ik m'n voeten altijd onder de douche voordat ik naar bed ga, maar dan zijn m'n voeten met een paar minuten wel weer opgewarmd
daffodil schreef:
Iloveiswan schreef:https://www.yves-rocher.nl/lichaam-et-d ... wcQAvD_BwE
Ik gebruik deze en een van de primark maar daar kan ik even geen foto van vinden
LWDaisy schreef:Eileen_ schreef:Verkoelende voetenspray.. Nooit van gehoord! Werkt dat goed? En voor hoelang werkt dat?
Ik heb een tijdje geleden de koelspray van Action aangekocht, niet om deze reden, maar heb hem wel aan mijn mama aangereden om die reden. En die is er heel tevreden mee