Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Ik zou zeggen nog uitzieken of bloed prikken. Als je bij teveel inspanning verhoging krijgt en je blijft zo moe dan is je lichaam in iedergeval nog niet hersteld.
Caaatje schreef:kiwiwitje schreef:Ik zou zeggen nog uitzieken of bloed prikken. Als je bij teveel inspanning verhoging krijgt en je blijft zo moe dan is je lichaam in iedergeval nog niet hersteld.
Bij herhaling van urinetest waren de infectie waardes wel weg na de antibiotica kuur
Misschien ben ik gewoon te ongeduldig
Mloui schreef:Goed om bij jezelf na te gaan en eventueel met de arts te bespreken mocht er niks uit onderzoek komen: Hoe is je ademhaling (niet stiekem een chronische hyperventilatie?) en hoe beweeglijk ben je? Mensen met hypermobiliteit kunnen ook heel vermoeid zijn omdat de spieren continu moeten corrigeren voor te soepele banden en ligamenten.
Reusje0504 schreef:Ik vind 6-8 uur slaap niet heel erg veel eigenlijk. of nouja, 6 uur vrij weinig, 8 uur normaal. Wat gebeurt er als je een week lang vroeger naar bed gaat?
Tieneke schreef:TS, om wat voor infectie ging het? Moet je natuurlijk niet op antwoorden als je niet wilt he, maar sowieso zijn er genoeg infecties die echt weken tot maanden nasleep kunnen hebben.
belle_boef schreef:Raak je gefrustreerd dat je lijf nog niet hersteld is?
Janneke2 schreef:Het immuunsysteem kan veel energie nodig hebben, en als je herstelt van een infectie heeft het zin om je immuunsysteem al die energie gewoon te gunnen.
Een rustige wandeling op haar tijd kan weinig kwaad, maar sporten zou ik niet doen.
Voor wie gezond is, geldt dat sporten goed is, voor herstellende zieken gaat het meer over 'een blokje om'.
Vwb B12: pilletjes onder de tong werken prima voor mensen met gedoe in de maag (dat is vaak het 'opname probleem').