Vorig jaar april heb ik een auto ongeluk gehad. Ik kwam van rechts en helaas werd mij geen voorrang verleend. In eerste instantie leek het alleen om blikschade te gaan, dezelfde avond toch last van rugpijn gekregen dus de volgende dag toch naar de fysio geweest.
Bij de fysio ernstige spierspanning te voelen, tot op de dag van vandaag is hier nog geen verandering in te zien.
In het afgelopen jaar ben ik 1 a 2 x per week onder behandeling bij de fysio(heb er meerdere gehad dus het kan niet perse aan de fysio liggen). Ik ben aangenomen bij een revalidatiecentrum, helaas duurt het even voordat dit gestart kan worden.
Het is voor mij mega frustrerend, de dagelijkse pijn is er en wordt niet minder maar er is geen zichtbare reden te vinden. Op foto's van ruggenwervel is niks te zien(deze is gemaakt na ernstig aandringen van mijn kant).
Even voor de duidelijkheid, ik ben onder behandeling geweest bij een psycholoog (is een eis voor de start van het revalidatiecentrum). Zowel zij als degene bij wie ik mijn intake revalidatiecentrum had denken dat de pijn niet perse 'tussen mijn oren zit' maar er daadwerkelijk echt een lichamelijke oorzaak is. Ik laat mijn hoofd niet hangen, blijf het positief inzien maar dit wordt steeds zwaarder.
Heeft iemand een soortgelijk iets meegemaakt of wel eens gehoord?
Ik hoop dat jullie je verhaal met mij willen/kunnen delen, je gaat op een gegeven moment gewoon aan jezelf en je lijf twijfelen... Ben ik de enige...?